G
Ghost13
Ik ben sinds kort eigenaar van de 5050 en bevalt redelijk goed.
Één van de dingen die ik alleen jammer vind, is dat alle opgenomen video bestanden achter mekaar op 1 lijst staan.
Nou ben ik er inmiddels wel achter dat het mogelijk is om mappen aan te maken, maar ik kan geen bestanden verplaatsen ( de groene knop voor kopiëren is grijs) en zelfs als ik iets ga opnemen dan kan ik niet aangeven in welke map ik het wil hebben.
Is er een manier om de videobestanden alsnog in de aangemaakte mappen te zetten? Zo niet, wat is dan in vredesnaam de meerwaarde van het aanmaken van mappen??
Één van de dingen die ik alleen jammer vind, is dat alle opgenomen video bestanden achter mekaar op 1 lijst staan.
Nou ben ik er inmiddels wel achter dat het mogelijk is om mappen aan te maken, maar ik kan geen bestanden verplaatsen ( de groene knop voor kopiëren is grijs) en zelfs als ik iets ga opnemen dan kan ik niet aangeven in welke map ik het wil hebben.
Is er een manier om de videobestanden alsnog in de aangemaakte mappen te zetten? Zo niet, wat is dan in vredesnaam de meerwaarde van het aanmaken van mappen??

yeah: Je hebt helemaal gelijk, ik maak er zelf een potje van