• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Video's naar map op HDD verplaatsen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Ghost13
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Ghost13

Ik ben sinds kort eigenaar van de 5050 en bevalt redelijk goed.
Één van de dingen die ik alleen jammer vind, is dat alle opgenomen video bestanden achter mekaar op 1 lijst staan.
Nou ben ik er inmiddels wel achter dat het mogelijk is om mappen aan te maken, maar ik kan geen bestanden verplaatsen ( de groene knop voor kopiëren is grijs) en zelfs als ik iets ga opnemen dan kan ik niet aangeven in welke map ik het wil hebben.

Is er een manier om de videobestanden alsnog in de aangemaakte mappen te zetten? Zo niet, wat is dan in vredesnaam de meerwaarde van het aanmaken van mappen??
 
Ik ben sinds kort eigenaar van de 5050 en bevalt redelijk goed.
Één van de dingen die ik alleen jammer vind, is dat alle opgenomen video bestanden achter mekaar op 1 lijst staan.
Nou ben ik er inmiddels wel achter dat het mogelijk is om mappen aan te maken, maar ik kan geen bestanden verplaatsen ( de groene knop voor kopiëren is grijs) en zelfs als ik iets ga opnemen dan kan ik niet aangeven in welke map ik het wil hebben.

Is er een manier om de videobestanden alsnog in de aangemaakte mappen te zetten? Zo niet, wat is dan in vredesnaam de meerwaarde van het aanmaken van mappen??
Je moet eens spelen met de gele knop, die schakelt tussen bewerken en normale modus. Alleen in normale modus kunnen dit soort dingen (weet het niet zeker, maar bij het kopiëren naar USB heb je daar ook mee te maken)

Marc

Edit: ga rechts in de map staan, selecteer links het bestand, en je kunt verplaatsen.:thumb up:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In het "Media scherm" kun je op de knop OPT+ drukken en dan kom je in een scherm waar je fe files kunt verplaatsen.
 
Ik heb hezelfde probleem. Ik kan wel mappen maken, ik kan ook bestanden selecteren, maar de optie "verplaatsen" is in alle gevallen grijs, dus niet te gebruiken.
Doe ik iets fout? Is er een oplossing voor?

Edit: Ik deed iets fout :wink:
"ga rechts in de map staan, selecteer links het bestand, en je kunt verplaatsen" werkt inderdaad .
In het rechter frame in de nieuwe map gaan staan. In het linker frame het te verplaatsen bestand selecteren, en de optie "verplaatsen" wordt beschikbaar.

Hartelijk dank. :applause:
 
Kan het zijn dat je aan het opnemen was op dat moment?
Een (nogal vervelende) beperkende factor van de humax is dat je niets kan verwijderen of verplaatsen als hij bezig is met opnemen.

groet,
marijn
 
Dat dacht ik in eerste instantie eigenlijk ook, maar dat was niet zo. Ik had gewoon niet goed begrepen wat alma bedoelde met "ga recht in de map staan en selecteer links het bestand" Ik had zoiets van "ik kan toch niet links-klikken?!" :rolleyes:Maar na nog een paar keer overnieuw lezen viel het kwartje ineens :mrgreen:
 
:eek:
Dat dacht ik in eerste instantie eigenlijk ook, maar dat was niet zo. Ik had gewoon niet goed begrepen wat alma bedoelde met "ga recht in de map staan en selecteer links het bestand" Ik had zoiets van "ik kan toch niet links-klikken?!" :rolleyes:Maar na nog een paar keer overnieuw lezen viel het kwartje ineens :mrgreen:
:lol::lol::lol::lol::lol::lol:
Met "ga recht in de map staan" maak je het nog bonter. Ik heb iets van: ik kan toch niet krom in de map staan?

Enfin, eind goed al goed, al moet ik eens een cursus handleidingen schrijven volgen, kennelijk

Marc
 
:oyeah: Je hebt helemaal gelijk, ik maak er zelf een potje van :oyeah:
Misschien willen we beide te snel tikken om snel mensen verder te helpen?!
Ach, het mag de pret niet drukken....het lukt nu, en dat is het voornaamste.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan