• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Video on Demand platform Amsterdam - werkt bij mij niet

  • Onderwerp starter Onderwerp starter dutchpig
  • Startdatum Startdatum
D

dutchpig

Hoi, ik woon in Amsterdam en heb UPC Digital met het Extra Channel Pack.

Ik heb nu vele malen geprobeerd programma's in het op 11 juni gestarte VoD menu te bestellen, maar het is nog geen één keer gelukt.

Nadat ik een programma in het VoD menu heb geselecteerd en op OK druk zie ik enkele seconden "even geduld alstublieft", daarna schakelt de box de ene keer terug naar het TV kanaal dat ik daarvoor aan het bekijken was, de andere keer schakelt hij terug naar het VoD hoofdmenu.

Ik heb intussen al een geforceerde update uitgevoerd, maar dat hielp niet (en nog steeds versie 2.07g, zonder werkend display).

Doe ik iets fout?
 
Probeer de box eens opnieuw instellen via het instellingsmenu met code 105 (amsterdam)
 
klend zei:
Probeer de box eens opnieuw instellen via het instellingsmenu met code 105 (amsterdam)

Heb ik gedaan (terug naar de fabrieksinstellingen, met code 105). Helpt niet.
 
en de 'rode knop' test op kanaal 999? Geeft die alles groen?
Dat moet ook zo zijn anders werkt het niet. (was ik net vergeten..)
 
klend zei:
en de 'rode knop' test op kanaal 999? Geeft die alles groen?
Dat moet ook zo zijn anders werkt het niet. (was ik net vergeten..)

ja, alles staat op groen
 
dutchpig zei:
Hoi, ik woon in Amsterdam en heb UPC Digital met het Extra Channel Pack.

Ik heb nu vele malen geprobeerd programma's in het op 11 juni gestarte VoD menu te bestellen, maar het is nog geen één keer gelukt.

Nadat ik een programma in het VoD menu heb geselecteerd en op OK druk zie ik enkele seconden "even geduld alstublieft", daarna schakelt de box de ene keer terug naar het TV kanaal dat ik daarvoor aan het bekijken was, de andere keer schakelt hij terug naar het VoD hoofdmenu.

Ik heb intussen al een geforceerde update uitgevoerd, maar dat hielp niet (en nog steeds versie 2.07g, zonder werkend display).

Doe ik iets fout?

Geldt dit voor meerdere programma's ? En heb je dit ook bij films ? Of alleen bij de series e.d. ?

Denk dat je sowieso de helpdesk moet bellen in dit geval.

Je mag mij ook even je klantnummer sturen ovv dit topic. Dan zal ik even kijken waar dit misgaat.
 
Terug
Bovenaan