• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

video lock error

  • Onderwerp starter Onderwerp starter excaliber
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
E

excaliber

Ik krijg de laatste dagen de melding video lock error op HD setop.
Is hier iemand bekend mee? ligt dat aan de hd ontvanger of het signaal:no:

Excaliber
 
Ik krijg de laatste dagen de melding video lock error op HD setop.
Is hier iemand bekend mee? ligt dat aan de hd ontvanger of het signaal:no:

Het zal het signaal zijn, momenteel is deze melding hier ook regelmatig te zien op Veronica.
Gelijktijdig met deze melding verspringt hier ook het analoge Veronica signaal dan tussen anamorph en letterbox.
 
Ik krijg de laatste dagen de melding video lock error op HD setop.
Is hier iemand bekend mee? ligt dat aan de hd ontvanger of het signaal:no:

Excaliber

Heb je dit op 1 of meerdere zenders?
Lijkt me een melding die uit een encoder van een zender komt (dus aanvoer), dit is geen foutmelding van een decoder.
 
Het zal het signaal zijn, momenteel is deze melding hier ook regelmatig te zien op Veronica.
Gelijktijdig met deze melding verspringt hier ook het analoge Veronica signaal dan tussen anamorph en letterbox.

Alleen op Veronica?
Dan gaat dit mis bij SBS die hebben de afgelopen weken al meer problemen gehad met de encoding van hun zenders Veronica en ook Net5.

Zie het nu niet, maar hou het in de gaten en we zullen contact opnemen met SBS wat er aan de hand is.
 
Alleen op Veronica?
Dan gaat dit mis bij SBS die hebben de afgelopen week al meer problemen gehad met de encoding van Veronica en ook Net5.

Tja, ik kan en heb geen zin om alle zenders te gaan bijhouden natuurlijk.
Ik neem aan dat Ziggo zelf ook monitored.
Wel zijn er de laatse weken nu wel erg veel storingen op het DTV netwerk.
 
Natuurlijk hebben we een NOC waar ons netwerk en de diensten 24 x7 bewaakt worden. Ik vraag je dan ook niet om alles bij te houden. Als je liever alleen wilt klagen is dat wat mij betreft ook goed.

Weet inmiddels alwel 100% zeker dat de oorzaak niet bij Ziggo lag, waar die wel zat doet er dan voor jouw dan ook niet toe dus ik hou me verder maar stil.
 
Natuurlijk hebben we een NOC waar ons netwerk en de diensten 24 x7 bewaakt worden. Ik vraag je dan ook niet om alles bij te houden. Als je liever alleen wilt klagen is dat wat mij betreft ook goed en zal ik me stil houden.

Nou nee, zo erg is het ook weer niet hoor.:wink:

Momenteel gaat het al weer tijdje goed hier op VOO hier. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan