E
excaliber
Ik krijg de laatste dagen de melding video lock error op HD setop.
Is hier iemand bekend mee? ligt dat aan de hd ontvanger of het signaal:no:
Excaliber
Is hier iemand bekend mee? ligt dat aan de hd ontvanger of het signaal:no:
Excaliber

