• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

via WAN benaderen nieuwe thomson wifi

  • Onderwerp starter Onderwerp starter hsl
  • Startdatum Startdatum
H

hsl

Hoi,

Ik probeer mijn modem vanaf het internet te benaderen via https://ipadres:8080 ik krijg dan een username/password loginbox maar met de gegevens waarmee ik thuis in het modem kom lukt het hier niet. Iemand enig idee?

Groet,

Harold
 
Bij de meeste routers is er een menu optie om het extern benaderen van de webinterface in te schakelen. Verder geef je daar de poort en naam, wachtwoord op.
Heeft de Thomsom modem/router dat ook niet en heb je dat ingesteld?
 
Hier kan je dit aanvinken: [Remote Config Management]
Schermafbeelding%202010-07-19%20om%2016.09.31.jpg
 
BrammeS zei:
Hier kan je dit aanvinken: [Remote Config Management]
Ja dat staat allemaal aan, kan er dus "bijna" bij, alleen niet met de normale gegevens,..
 
Werkt dit niet alleen vanaf een ander IP-adres?

73's Ton
 
Probeer eens deze Gegevens:

Admin
W2402

om in te loggen in de modem vanaf het internet
 
Maar ken je dat niet veranderen in de modem/router dat je een gebruikersnaam en wachtwoord veranderd
 
Terug
Bovenaan