R
Richardvdvelde
Hallo,
ik heb tegenwoordig altijd last van een haperende VH-1 classic, soms een paar minuten niet, maar eigenlijk komt er altijd wel een periode met storing, blokken in beeld en geluid valt weg..
nog meer mensen dit probleem? heb een siemens decoder.
Of misschien een tip om iets te kunnen controleren met het signaal?
vaak ook s avonds/s nachts op meerdere zenders dit probleem, overdag minder.
bedankt!
ik heb tegenwoordig altijd last van een haperende VH-1 classic, soms een paar minuten niet, maar eigenlijk komt er altijd wel een periode met storing, blokken in beeld en geluid valt weg..
nog meer mensen dit probleem? heb een siemens decoder.
Of misschien een tip om iets te kunnen controleren met het signaal?
vaak ook s avonds/s nachts op meerdere zenders dit probleem, overdag minder.
bedankt!
