• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

VH-1 Classic altijd haperig

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Richardvdvelde
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

Richardvdvelde

Hallo,

ik heb tegenwoordig altijd last van een haperende VH-1 classic, soms een paar minuten niet, maar eigenlijk komt er altijd wel een periode met storing, blokken in beeld en geluid valt weg..

nog meer mensen dit probleem? heb een siemens decoder.
Of misschien een tip om iets te kunnen controleren met het signaal?
vaak ook s avonds/s nachts op meerdere zenders dit probleem, overdag minder.

bedankt!
 
Heb je het probleem ook met de volgende zenders:

TV 5 Monde Europe
sat 1
Zone reality

Deze zitten namelijk in dezelfde transportstroom en dus op dezelfde frequentie. Als je op deze zenders soortgelijke problemen hebt, kun je het beste je huisinstallatie eens nakijken (alle stekkers van metaal en goed aangesloten, goede kabels, testen zonder splitters, enz).
 
"Heb je het probleem ook met de volgende zenders:

TV 5 Monde Europe
sat 1
Zone reality

Deze zitten namelijk in dezelfde transportstroom en dus op dezelfde frequentie."



Yes, met alle zenders van Freq: 722 zijn er freezes enzo. Misschien kan TVdigitaal "work his magic" nog een keer?
 
"Heb je het probleem ook met de volgende zenders:

TV 5 Monde Europe
sat 1
Zone reality

Deze zitten namelijk in dezelfde transportstroom en dus op dezelfde frequentie."



Yes, met alle zenders van Freq: 722 zijn er freezes enzo. Misschien kan TVdigitaal "work his magic" nog een keer?
Hoe hoog zijn je BER-waardes op deze zenders?
 
Die zijn kritiek, iets met een 3 ofzoiets :P
 
BER a perfect 0......verder is het bij de Etelagekanaal te zien (Discovey World Freq: 722)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan