N
nicole2905
Hallo allemaal,
Ik gebruik al jaren naar tevredenheid Incredimail, maar sinds een paar weken lukt het niet meer om mail te verzenden wat via outlook wel kan met dezelfde instellingen.
Ik heb al vanalles geprobeerd met SMTPinstellingen: chello.nl upcmail enz enz.
Wie kan me helpen?
ps krijg alleen maar de melding: kan geen verbinding maken, ik kan wel ontvangen.
Ik gebruik al jaren naar tevredenheid Incredimail, maar sinds een paar weken lukt het niet meer om mail te verzenden wat via outlook wel kan met dezelfde instellingen.
Ik heb al vanalles geprobeerd met SMTPinstellingen: chello.nl upcmail enz enz.
Wie kan me helpen?
ps krijg alleen maar de melding: kan geen verbinding maken, ik kan wel ontvangen.