N
nicoheerlen
Hi all,
Wellicht een wazige vraag, maar als men via de webbrowser de e-mails per ongeluk verwijderd, is er dan een manier deze nog terug te halen? Heb per ongeluk een belangrijke mail verwijderd... zal wel de warmte zijn geweest :censored:
Wellicht een wazige vraag, maar als men via de webbrowser de e-mails per ongeluk verwijderd, is er dan een manier deze nog terug te halen? Heb per ongeluk een belangrijke mail verwijderd... zal wel de warmte zijn geweest :censored: