• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Vervolg snelheidsperikelen van Danny (Z3i snelheid beloofd bij Alles in 1 Extra)

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Ed
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
E

Ed

Zal ik dan maar even een juist topic voor je openen in het goede deel van het forum? Zoals gevraagd?
Ik heb een andere vraag omtrent deze actie. Voordat ik mijn contract vernieuwde naar alles-in-1 zag ik op de site van Ziggo dat ik internet Z3i zou krijgen. Helaas weet ik niet meer precies waar dat beschreven stond maar dat het er stond weet ik zeker. Dit was ook mijn voornaamste rede om over te stappen, nog sneller internet dan mijn Z3 welke ik had.
Z3 is nu 15Mbit, Alles in 1 Extra is 20Mbit. Dus je hebt je verhoging administratief wel en zoals je zelf aangeeft download je ook met 20Mbit. Dus dit klopt gewoon.
Nu is mijn alles-in-1 geactiveerd en blijk ik nog met de snelheid van Z3 te zitten. De helpdesk zegt dat dat klopt omdat Z3 behoort bij Alles-in-1 Extra. Als ik nu op internet klopt dat inderdaad maar dit was niet de basis waarop ik mijn abonnement heb veranderd.
Inmiddel is dit gecorrigeerd zoals te lezen is in je nieuwe bericht verderop gequote. Dus dat is in orde.
Tijdens het telefonisch afsluiten van het nieuwe pakket heb ik daar duidelijk naar gevraagd en de medewerkster heeft duidelijk tegen mij gezegd dat ik inderdaad Z3i zou krijgen, gelukkig heb ik dit telefoongesprek opgenomen maar draait de helpdesk hier omheen.
Dan heeft die medewerkster het fout! Er is GEEN Alles in 1-pakket met snelheden van Z3i. Het is echter wel zo dat in het 2e kwartaal van 2009 de snelheid van het Alles in 1 Extra-pakket naar 50Mbit gaat, dit betekent een hogere snelheid dan Z3i.

Waar het mij omgaat is dat mij een snelheid van 30 Mbit (Z3i) is beloofd, alvorens ik het nieuwe abonnement afsloot heb ik dit ergens op de ziggo-site zien staan, ik weet helaas alleen niet meer waar. Ook vertelde de telefoniste mij dat ik Z3i zou krijgen, 30 Mbit dus. Op deze basis heb ik het abonnement afgesloten en nu blijkt dat ik 20 heb gekregen.
Heel simpel en we kunnen hier heel erg lang over discusseren, er bestaat geen pakket met Z3i snelheden. Sterker nog, de snelheden van het Alles in 1 Extra-pakket overstijgen straks het stand-alone abonnement Z3i. Erg spijtig van de verkeerde info, maar het bestaat gewoon niet, ongeacht wat de eventuele HD medewerker u verteld heeft.

Dus men kan het wel belooft hebben, het bestaat gewoon niet en dat is allemaal toch echt duidelijk beschreven op de site.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan