Vervangingswaarde Modem

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

Jahman

Ik heb UPC opgezegd, nu krijg ik paar maanden later de rekening van het modem (84 EURO) en 45 euro van de borg terug...

Nu heb ik geen f*ck aan dat ding, dus wil ik 'm terugbrengen.

Is het niet een beetje schofterig dat ze niet eens even melden per post dat ze het modem binnen 14 dagen na opzegging terug willen???? (het staat wel in het contract, maar ik heb er nog NOOIT wat over gelezen hier)

Gaat dat lukken? Modem terug brengen naar service center en dus niet 84 euro betalen??

Ik voel me genaaid ook al ben ik weg bij chello. Ik gooi die kabel TV van UPC er zo snel mogelijk uit.

ranzig kut bedrijf, sorry voor mijn franse woorden, wat 'n ***** :angel:
 
Als het in je contract staat, dan had je dat toch kunnen weten?
En als je borg betaald, dan lijkt het mij voor de hand liggend, dat je het modem in bruikleen hebt.
Maar ja, dat lijkt mij voor jou wat simpel beredeneerd.
 
Als ik je verhaal zo lees lijkt het mij een beetje "eigen schuld dikke bult". Deze keer moet ik UPC gelijk geven  over het feit dat ze je het modem gefactureerd hebben. Als ik jou was zou ik het modem zsm inleveren bij een van UPC's shops, ik denk dat zij de kosten van het modem dan wel voor je kunnen terugboeken.
 
Yup eigen schuld - juridisch -, dat is het punt niet... Maar ik ben blij voor je Jank dat je het hele contract kent, da's algemene kennis :-\

Toch vind ik ze een stelletje rukkers, omdat ze mij wel op de hoogte hadden kunnen brengen alvorens geld te incasseren!

Immers, ze hadden 'm dan wel op tijd binnen gekregen.

Iemand nog ervaring met <subject>?
 
Je spreekt toch een datum af wanneer ze modem komen ophalen als je opzegt??? Ik heb dat wel gedaan.....staat zwart op wit nu....

en als je in de buurt van een center woont breng je dat toch ff zelf weg..... ;D ..is het ook geregeld.
 
Volgens mij betaal je borg voor het niet of niet in goede staat teruggeven van de chello apparatuur die je in bruikleen hebt. In dit geval de kabelmodem!
Dus vind ik het in dit verhaal wel vreemd dat men € 84 in rekening brengt voor het modem en vervolgens de borg terugstort.

Ik raad de topicstarter aan zsm contact op te nemen met chello en navragen hoe dit zit en of het nog veranderd kan worden als het modem alsnog geretouneerd word.

Helpdesk UPC/Chello Tel. 0900 - 1580 (€ 0,10 / min.)
Contactformulier Chello (EMail): https://qmail.upc.nl/
 
Thanks voor de info Johnny54 ... zo kom je nog ns ergens :)

Ik ga morgen wel ff langs bij UPC op de ceintuurbaan. Dit lijkt me geen standaard procedure.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan