Vervangen T-Mobile Zyxel fmg3005-r20a (AON)

Berichten
6
Internet
  1. Odido
Digitale TV
  1. Odido
Goedemiddag, Ik zit te denken om mijn Zyxel fmg3005-r20a ONT te gaan vervangen voor een SFP op mijn USG 4 Pro. Is dit mogelijk?
 
Jij hebt geen ont maar een media convertor.
Je zit op het Aon netwerk.
Dat is veel simpeler direct op glasvezel aansluiten dan het pon netwerk.
Beste Peter,

Wat heb ik dan nodig om de Zyxel er tussen uit te halen en direct op de SFP poort van de USG 4 Pro aan te sluiten?
 
Op de site van T-Mobile staan de specs:


1686065899059.png


De TX en RX zijn hier het belangrijkst. Vreemd genoeg wordt de RX niet genoemd, die is 1550nm bij T-Mobile.
Er zijn heel veel mogelijkheden, maar deze module zou moeten werken:

Je hebt dan wel een andere kabel nodig, bijvoorbeeld deze:
...er vanuit gaande dat jouw aansluiting ook blauw is (en niet groen).
 
Bedankt Rene voor het snelle antwoord, mijn huidige situatie is als op onderstaande foto. Heb ik dan alleen de module nodig of ook de vervangende kabel? De kabel is van blauw naar groen
IMG_0345.jpg
 
Terug
Bovenaan