• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Verticale streep ter hoogte van infobalk

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Bronco99
  • Startdatum Startdatum
B

Bronco99

Is al een topic over, sorry. Heb last van een dunne verticale streep ter hoogte van de info balk en dat is zeer irritant. Weet de oplossing(heb ik op deze site gelezen) en dat is upc knop indrukken en dan is het weg, maar ik wil gewoon dat het werkt want het is zeer irritant om die upc knop steeds in te drukken(als je dan weer naar een andere zender gaat komt het weer terug) >:(!! Is het probleem met een nieuwe upc box opgelost? Wie heeft info over dit probleem?
Bij voorbaat mijn dank.
 
Is bekend probleem met de Cisco hddvr, upc zal dit moeten oplossen door middel van een update, maarja upc en iets updaten ka even duren.
 
Hebben alle gebruikers van de cisco box hier last van?
 
Bij Cisco in auto reso stand blijft er een kleine blauw streepje achter als je op de ok knop druk(mini epg) en die weer sluit blijft er dus een kleine streepje staan.
 
Mijn Cisco HD-DVR staat op AUTO-stand. Toch kan ik dat streepje waar jullie het over hebben niet zien... ::)

Heb ik dan zulke slechte ogen? ;D
 
Je moet ook heel goed kijken en als je eenmaal gezien hebt nou dan weet je het wel :(, maar misschien heb jij er geen last van :D
 
Terug
Bovenaan