B
Bronco99
Is al een topic over, sorry. Heb last van een dunne verticale streep ter hoogte van de info balk en dat is zeer irritant. Weet de oplossing(heb ik op deze site gelezen) en dat is upc knop indrukken en dan is het weg, maar ik wil gewoon dat het werkt want het is zeer irritant om die upc knop steeds in te drukken(als je dan weer naar een andere zender gaat komt het weer terug)
!! Is het probleem met een nieuwe upc box opgelost? Wie heeft info over dit probleem?
Bij voorbaat mijn dank.
!! Is het probleem met een nieuwe upc box opgelost? Wie heeft info over dit probleem?Bij voorbaat mijn dank.


, maar misschien heb jij er geen last van 