C
coolenp
hallo,
Ik heb een cisco hd dvr met een philips 52pfl9704.
Als ik de hdmi resolutie op 1080i zet dan krijg ik rechtsonder een verticale streep van 20 cm lang en 5 cm uit de hoek.
Zet ik de resolutie op 720p dan zie ik de streep niet.
Bekabeling is gecontroleerd en goed.
Het rare is als ik een opname bekijk die ik gemaakt heb van een uitzending met de streep in beeld dan zie ik de streep niet meer.
Iemand een idee wat dit kan zijn.
Als ik een dvd bekijk op 1080i dan ziet het beeld er goed uit zonder streep.
alvast bedankt
Ik heb een cisco hd dvr met een philips 52pfl9704.
Als ik de hdmi resolutie op 1080i zet dan krijg ik rechtsonder een verticale streep van 20 cm lang en 5 cm uit de hoek.
Zet ik de resolutie op 720p dan zie ik de streep niet.
Bekabeling is gecontroleerd en goed.
Het rare is als ik een opname bekijk die ik gemaakt heb van een uitzending met de streep in beeld dan zie ik de streep niet meer.
Iemand een idee wat dit kan zijn.
Als ik een dvd bekijk op 1080i dan ziet het beeld er goed uit zonder streep.
alvast bedankt


