• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

verticale streep in beeld

  • Onderwerp starter Onderwerp starter coolenp
  • Startdatum Startdatum
C

coolenp

hallo,

Ik heb een cisco hd dvr met een philips 52pfl9704.
Als ik de hdmi resolutie op 1080i zet dan krijg ik rechtsonder een verticale streep van 20 cm lang en 5 cm uit de hoek.
Zet ik de resolutie op 720p dan zie ik de streep niet.
Bekabeling is gecontroleerd en goed.
Het rare is als ik een opname bekijk die ik gemaakt heb van een uitzending met de streep in beeld dan zie ik de streep niet meer.
Iemand een idee wat dit kan zijn.
Als ik een dvd bekijk op 1080i dan ziet het beeld er goed uit zonder streep.

alvast bedankt
 
ik heb adsl dat klopt de router met wifi staat 50cm van het aansluitpunt van upc af.
Wat bedoel je er precies mee??
 
ik heb de router uitgezet geen resultaat
 
Heeft ook niets met elkaar te maken, maar wat het wel is weet ik ook niet maar het heeft in ieder geval niets met ADSL te maken. :)
Mischien verbazing van degene die reageert op je profiel, maar aangezien het hier over TV gaat en je van beide klant kunt zijn niet terecht.
 
even nog wat extra informatie de lijn blijkt even hoog te zijn als de info balk van upc die onder in beeld komt als je van zender wisselt.
Iemand nog een idee waarom dit wel bij 1080i zichtbaar is en niet bij 720p
Kan het nog een instelling zijn van de TV of is toch het upc kastje defect.
 
Terug
Bovenaan