S
stekel
Hoi, ik had hiervoor een thomson box, van waaruit ook de tv werd bediend en een antenneversterker. Dit werkte goed.
Nu heb ik horizon en kan de box het signaal niet meer ontvangen en/of doorgeven. Ik moet dus de versterker er tussenuit halen. Analoog werkt de versterker (op beide uitgangen) nog wel.
Omdat de versterker in de oude situatie wel werkte (ook bijv. de on demand functie, dus met retoursignaal, mi?) vermoed ik dat de versterker niet icm de horizonbox werkt.
Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? specs versterker: Hema, 81.02.6100, freq:74-1100MHZ, 2x18dB,impedantie 75 ohm.
Dank en groeten,
Marc
Nu heb ik horizon en kan de box het signaal niet meer ontvangen en/of doorgeven. Ik moet dus de versterker er tussenuit halen. Analoog werkt de versterker (op beide uitgangen) nog wel.
Omdat de versterker in de oude situatie wel werkte (ook bijv. de on demand functie, dus met retoursignaal, mi?) vermoed ik dat de versterker niet icm de horizonbox werkt.
Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? specs versterker: Hema, 81.02.6100, freq:74-1100MHZ, 2x18dB,impedantie 75 ohm.
Dank en groeten,
Marc