ok heb sinda vandaag eindelijk de upc box aangesloten (thomson 52UPC02) maar helaas geen succes loopt vast bij stanalatie ( de instalatie word nu voltooit dit kan enkele miniten duren...)
signaal waardes en kwalitijs waren prima kanalen werden gevonden maar wil niet activeren.
voordat ik UPC bel wil ik even zeker weten dat mijn versterker ook een retour signaal heefd zodat dat uit te sluiten is (vrijwel onmogelijk om voor de versterker te testen zonder een grote verbouwing)
het betreft de volgende versterker: Spaun HNV 20 FPE.
hoop dat iemand meer informatie kan geven over het wel of niet hebben van de optie voor een retour signaal zodat ik in iedere geval niet afgepoeierd word door upc.
als extra info het digitale tv contract loopt al meer dan 1,5 jaar alleen nog nooit de kans gehad om te instaleren.
signaal waardes en kwalitijs waren prima kanalen werden gevonden maar wil niet activeren.
voordat ik UPC bel wil ik even zeker weten dat mijn versterker ook een retour signaal heefd zodat dat uit te sluiten is (vrijwel onmogelijk om voor de versterker te testen zonder een grote verbouwing)
het betreft de volgende versterker: Spaun HNV 20 FPE.
hoop dat iemand meer informatie kan geven over het wel of niet hebben van de optie voor een retour signaal zodat ik in iedere geval niet afgepoeierd word door upc.
als extra info het digitale tv contract loopt al meer dan 1,5 jaar alleen nog nooit de kans gehad om te instaleren.
