• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Versterker info gevraagd.

Berichten
660
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
ok heb sinda vandaag eindelijk de upc box aangesloten (thomson 52UPC02) maar helaas geen succes loopt vast bij stanalatie ( de instalatie word nu voltooit dit kan enkele miniten duren...)
signaal waardes en kwalitijs waren prima kanalen werden gevonden maar wil niet activeren.

voordat ik UPC bel wil ik even zeker weten dat mijn versterker ook een retour signaal heefd zodat dat uit te sluiten is (vrijwel onmogelijk om voor de versterker te testen zonder een grote verbouwing)

het betreft de volgende versterker: Spaun HNV 20 FPE.

hoop dat iemand meer informatie kan geven over het wel of niet hebben van de optie voor een retour signaal zodat ik in iedere geval niet afgepoeierd word door upc.

als extra info het digitale tv contract loopt al meer dan 1,5 jaar alleen nog nooit de kans gehad om te instaleren.
 
Je hebt de box al 1,5 jaar??

Dan is het niet zo vreemd dat deze nog niet werkt. Het schijnt dat het activatie signaal alleen de eerste paar weken na ontvangst automatisch wordt verstuurd, dus je zal toch UPC moeten bellen voor het activatie signaal.


Het zal iig niet aan je versterker liggen, deze zal hoogstens de on demand functie niet mogelijk maken.
 
Zit jouw internetmodem ook achter die versterker aangesloten?
Ja, dan is het zeker retourgeschikt anders werkte je internet niet.
 
Johnny54 zei:
Zit jouw internetmodem ook achter die versterker aangesloten?
Ja, dan is het zeker retourgeschikt anders werkte je internet niet.

nee kabel komt binnen gaat naar de upc splitter voor tv telfoon en internet en daarna word het tv signaal versterkt en doorgestuurd naar zolder.

ga in ieder geval maar bellen dan en zie wel of on demand werkt :)


Edit: het werkt imiddels behalve een paar zenders die niet goed weergegeven worden

Edit: nou ja wergen 9 van 10 sappable kanalen doet niks wat een bak frustratie.

edit3: ok tv werkt imiddels als lijkt het beeld soms wel terug te gaan naar 12 fps maar even zappen lost dat op(al hoort dat niet nodig te zijn).
verder is er wat dingen waarvan ik niet weet of het een retour signaal nodig heefd van de versterker.
 
nog een update

-euronews interactive kan ik browsen in nieuws en werkt prima
-games doen het ook
-interactieve kanaal is enorm traag en laad de drop down menu's niet.
-on demand doet het niet
-tv guide werkt niet
-radio werkt niet

display van de box blijft uit (geen idee of dit normaal is)
 
Zoals ik eerder heb aangegeven, het signaal wat je smartcard moet activeren wordt alleen de eerste paar weken naar jou box gestuurd.

Als jij de box 1,5 jaar na ontvangst aansluit ontvang je dat signaal niet meer. Dit kunnen ze bij UPC nogmaals naar je toe sturen, maar dan zul je wel contact met ze moeten opnemen.

De kanalen die je opnoemt zijn kanalen die niet zijn gebonden aan een abonnement, vandaar dat je daar wel wat ziet.
 
he ondertussen alles werkend en helaas de versterker is niet goed moet dus een andere kopen.

word een duur grapje dat digitale tv.
 
Ik zou ook een nieuw toetsenbord kopen, er is iets behoorlijk mis met je letters en de volgorde daarvan.... ;D
 
hutjeflut zei:
he ondertussen alles werkend en helaas de versterker is niet goed moet dus een andere kopen.

word een duur grapje dat digitale tv.

Ben nu wel benieuwd hoe je het werkend heb gekregen, vermoed toch een belletje naar de HD??
 
MarkBM zei:
Ben nu wel benieuwd hoe je het werkend heb gekregen, vermoed toch een belletje naar de HD??

jazeker ''even'' bellen daarna nog een dagje wachten en was actief.
 
Terug
Bovenaan