• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

verspingend beeld Talpa zenders analoog

Berichten
870
Digitale TV
  1. Ziggo
meer mensen last van storing op SBS6, NET5 en Veronica ? ( digitaal is het beeld wel goed)

regio den bosch
 
ja, ik heb ook last van storing (regio den bosch). Ook bij RTL zenders.

ook in vught is dit probleem.
 
nog een keer gekeken maar hier echt alleen storing op de TALPA zenders, RTL geeft gewoon goed beeld
 
Terug
Bovenaan