• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Verschrikkelijk veel incompleet

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Blackadder
  • Startdatum Startdatum
B

Blackadder

Ik heb in verschillende groepen zoveel incompleet. Meestal in hdtv groepen. Files van bijv 200.000.000 kn ziijn vak dan iets van 200.000.117. Meestal krijg ik ze niet compleet met par 2 files. Met een andere account komen de files wel compleet binnen. Hebben meerdere mensen hier last van ?

Ik gebruik xs news via deze Chelloo site
 
Gebruik ook xsnews via de chelloo site. maar incompletes zijn er bijna niet. altijd te herstellen met par2 files. misshcien ligt het aan de hdtv groep. waar haal jeje post vandaan? FTD?
 
Incompleet ligt meestal aan:
1 - Upload nog niet voltooid
2 - post is te oud
 
Loverman zei:
Gebruik ook xsnews via de chelloo site. maar incompletes zijn er bijna niet. altijd te herstellen met par2 files. misshcien ligt het aan de hdtv groep. waar haal jeje post vandaan? FTD?

Klopt ja o.a. bij ftd
 
Johnny54 zei:
Incompleet ligt meestal aan:
1 - Upload nog niet voltooid
2 - post is te oud

De post van vandaag die ik niet kon binnenhalen was ongeveer 147 dagen oud. Dat valt dus mee. Het rare is dat met een andere server komen de files wel op juiste grote binnen.
Toch bedankt voor het meedenken wat de reden kan wezen.
 
Ok, ik heb er weer een waar alle files incompleet zijn. Nu heb ik even gekeken en het valt me op dat het elke keer verkeerd gaat bij files van 500mb. Misschien dat daar het probleem zit.
 
Opzich wel vreemd, want de retentie bij xsnews is echt zeer goed. Ik heb laatst toevallig iets gedownload dat 300 dagen oud was, terwijl ze nu adverteren met 250 dagen.
Als het gaat om rar files van 500mb per stuk, tja dan kan het daar best wel eens aan liggen. Er wordt namelijk geadviseerd om maximaal bestanden van 50mb te posten, daarboven kunnen problemen optreden.
 
René [Mr. Jinx] zei:
Opzich wel vreemd, want de retentie bij xsnews is echt zeer goed. Ik heb laatst toevallig iets gedownload dat 300 dagen oud was, terwijl ze nu adverteren met 250 dagen.
Als het gaat om rar files van 500mb per stuk, tja dan kan het daar best wel eens aan liggen. Er wordt namelijk geadviseerd om maximaal bestanden van 50mb te posten, daarboven kunnen problemen optreden.

Bedankt voor je reply. Het vreemde is dat bij andere news servers ze wel compleet binnenkomen. Maar ik heb een berichtje naar xs news gestuurd of zij het probleem kennen. Met de retentie zit het wel goed want er worden een paar bytes meer gedownload als dat het werkelijk hoort te zijn.
 
ik zie het ook bij de grote bestanden, 10Gb of meer.. gehakt in 100Mb of meer per bestand. Ik denk dat de posters moeten oppassen met die bestandsgrootte.
 
welnu.. ik zit nu sinds 2 dagen bij xsnews met het chelloo30 abo.. en het is wel een beetje vreemd

eerst maar eens naar a.b.x264 gegaan en daar waren 35 miljoen berichtjes.. duurt wel even om alle headers te downloaden, maar dan zijn we wel helemaal bij.. en dan gebeurt er iets heel opvallends

op de eerste plaats is dit dus alleen maar van de laatste 30 dagen, en geen 400 of zelfs maar 200 waarmee geadverteerd word... tweede probleempje is... na 2 dagen komen er nog steeds geen nieuwe headers binnen.. ook is ongeveer 75% incompleet

dit geldt overigens ook voor heeel veeeel andere groepen.. daarbij wel dat de mp3 groepen vaak wel erg compleet zijn..

vraagje.. heb ik nu met het chelloo30 abo alleen maar onbeperkt toegang tot de laatste 30 dagen?? ;D

oja.. ook opgezocht bij de xsnews forums, maar op een paar die-hards na gebeurt daar eigenlijk helemaal niks..
 
Terug
Bovenaan