K
Kasper1985
Ook ik ben getroffen door de crisis en dus moet ik bezuinigen.
Ik heb dus UPC gebeld en besloten te downgraden naar een 50 mbit abbo en de DVR om te wisselen voor een non DVR PACE box.
Volgens de verkoper krijg ik voor het 50 mbit abbo een nieuw modem met router. Maar mede door de berichten op dit forum wil ik gewoon mijn oude modem houden. Ik heb al een router en heb geen zin in conflicten tussen de 2 routers.
Hier komt dus de vraag. Op dit verzoek kreeg ik 2 verschllende adviezen/antwoorden. De ene medewerker zei dat ik het nieuwe modem gewoon kan weigeren aan de deur. Dat zou geen gevolgen hebben. Terwijl een helpdesk medewerker zei dat dit tot gevolg zou hebben dat de hele bestelling geannuleerd wordt. Volgens die medewerker moet ik een retourdoos ontvangen en daar het nieuwe modem in terug sturen.
Nou heb ik eerder gezeik gehad en dat had tot gevolg dat ik een paar dagen zonder internet tv en telefoon zat. Ik ben dus heel benieuwd of ik wellicht van een webcaremedewerker of iemand anders hier een eenduidig antwoord kan krijgen in wat het verstandigste is om te doen.
Bij voorbaat dank,
Kasper
Ik heb dus UPC gebeld en besloten te downgraden naar een 50 mbit abbo en de DVR om te wisselen voor een non DVR PACE box.
Volgens de verkoper krijg ik voor het 50 mbit abbo een nieuw modem met router. Maar mede door de berichten op dit forum wil ik gewoon mijn oude modem houden. Ik heb al een router en heb geen zin in conflicten tussen de 2 routers.
Hier komt dus de vraag. Op dit verzoek kreeg ik 2 verschllende adviezen/antwoorden. De ene medewerker zei dat ik het nieuwe modem gewoon kan weigeren aan de deur. Dat zou geen gevolgen hebben. Terwijl een helpdesk medewerker zei dat dit tot gevolg zou hebben dat de hele bestelling geannuleerd wordt. Volgens die medewerker moet ik een retourdoos ontvangen en daar het nieuwe modem in terug sturen.
Nou heb ik eerder gezeik gehad en dat had tot gevolg dat ik een paar dagen zonder internet tv en telefoon zat. Ik ben dus heel benieuwd of ik wellicht van een webcaremedewerker of iemand anders hier een eenduidig antwoord kan krijgen in wat het verstandigste is om te doen.
Bij voorbaat dank,
Kasper
