• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Verschil tussen rode knop en tv portal???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dark Angel

Forum Gebruiker
Berichten
332
Digitale TV
  1. Ziggo
Hoi,

Weet iemand... Wat zijn de verschillen tussen rode knop (interactief bla bla) en tv portal (on demand)???

Ik zie in interactief ook on demand gedeelte... Waarom dubbel???
 
TV Portal is de werkbare iTV 1.0 (oude versie)

Rode knop is iTV 2.0 en die is nog niet echt 100% werkbaar of eigenlijk niet echt werkbaar.
 
Heb je überhaupt dit forum niet gelezen de afgelopen maanden over de nieuwe iTV pilot?

Kort: TV portal is oud, rode knop is nieuw (nog niet bepaald een verbetering trouwens). Oud zal binnenkort wel verdwijnen vrees ik.
 
Heb je überhaupt dit forum niet gelezen de afgelopen maanden over de nieuwe iTV pilot?

ik had geen toegang tot tv pilot.

Kort: TV portal is oud, rode knop is nieuw (nog niet bepaald een verbetering trouwens). Oud zal binnenkort wel verdwijnen vrees ik.

ah, dus tv portal gaat weg :(
dat tv portal is wel handig, want het heeft een grote knopje dan piepkleine rode knopje :(
 
Heb je überhaupt dit forum niet gelezen de afgelopen maanden over de nieuwe iTV pilot?

Kort: TV portal is oud, rode knop is nieuw (nog niet bepaald een verbetering trouwens). Oud zal binnenkort wel verdwijnen vrees ik.
Ter info: sinds gisteren (5 maart) is de nieuwe itv dienst live gegaan.
Dat zou dus betekenen dat de pilot inmiddels ten einde is; de rode tekst bovenin de hoofdpagina is in ieder geval verdwenen.
 
Ziggo interactief

Hallo, heb net met iemand van ziggo de update gedaan van 5 maart dit is wel gelukt, alleen ik heb nu helemaal geen interactieve tv meer! Hebben er nog meer mensen ditzelfde probleem? Als je nu de rode knop indrukt, krijg ik wel het ziggo symbool, en hij gaat zoeken, maar er komt dan een foutmelding in beeld, dat er tijdelijk geen gebruik gemaakt kan worden van het interactieve gedeelte. Toen heeft de ziggomedewerker samen met mij gekeken, of ik nog wel in het oude pakket kon, dat kon ik wel, maar als ik dan een programma ging kijken, kreeg ik een grijs beeld, terwijl de tijd wel ging lopen. Waarom gaat alles bij ons altijd niet van een leie dakje? Eerst hadden we cisco, dat was helemaal een drama, daar deed het opnemen het niet meer na 2 jaar. We zijn verder wel tevreden over humax, maar waarom een update, als het nog niet werkt?!
 
ik had geen toegang tot tv pilot./QUOTE]

Ook in andere delen van het forum is al behoorlijk wat geschreven hierover de afgelopen maanden. Kwam omdat de nieuwe firmware al op het publieke net stond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan