Goede morgen, Kan iemand mij uitleggen waarom de meting van de internetsnelheid (zowel bij UPC-speedtest als bij speedtest.net) bij mijn XP-pc en Xp-notebook gemiddeld te laag is (de meter schiet zelfs uit naar 86 tot 87 MB,uiteindelijk gemiddeld 14-15Mb)? Bij windows 7 is de score bij beide testen zoals het hoort te zijn (24-25Mb),met een keurige grafische lijn.
Verandering van modem (van Arris naar Cisco) heeft niets geholpen, vervanging van internetkabel had ook geen resultaat. Het probleem met de XP's is ong. 6 maanden geleden begonnen.
Is het een bekend probleem bij UPC en hebben meer mensen dit probleem?
PS.Alle snelheidstesten zijn gedaan met internetkabel via modem Cisco 3212.
Verandering van modem (van Arris naar Cisco) heeft niets geholpen, vervanging van internetkabel had ook geen resultaat. Het probleem met de XP's is ong. 6 maanden geleden begonnen.
Is het een bekend probleem bij UPC en hebben meer mensen dit probleem?
PS.Alle snelheidstesten zijn gedaan met internetkabel via modem Cisco 3212.