Ik heb zojuist mijn Philips HD DVR omgeruild (was defect) en kreeg daar een Cisco voor terug. Eenmaal thuis aangesloten, viel mij meteen op dat het beeld een stuk minder is in vergelijking met de Philips.
Het gehele beeld is een stuk donkerder (alsof iemand de brightness een flink eindje omlaag had gedaan) en het leek wel alsof-ie minder kleuren kan laten zien (maar dat kan weer te maken hebben met het feit dat-ie te donker is).
Bij de Philips was het HD beeld echt indrukwekkend qua scherpte en kleur. Bij de Cisco zit het wel goed met de scherpte (het is dus echt een HD beeld waar je naar kijkt), maar de kleuren zijn gewoon erg flets.
Voor anderen die de twee hebben kunnen vergelijken: is dat ook jullie ervaring of heb ik wederom een kapotte box gekregen?
Het gehele beeld is een stuk donkerder (alsof iemand de brightness een flink eindje omlaag had gedaan) en het leek wel alsof-ie minder kleuren kan laten zien (maar dat kan weer te maken hebben met het feit dat-ie te donker is).
Bij de Philips was het HD beeld echt indrukwekkend qua scherpte en kleur. Bij de Cisco zit het wel goed met de scherpte (het is dus echt een HD beeld waar je naar kijkt), maar de kleuren zijn gewoon erg flets.
Voor anderen die de twee hebben kunnen vergelijken: is dat ook jullie ervaring of heb ik wederom een kapotte box gekregen?