K
Kasper1985
Ik vroeg me af of bij het 200mbit abbo het verplicht is om via de Horizon mediabox te laten lopen?
Ik heb nu een apart modem wat gelukkig rond de introductie van Horizon nog een optie was. Ik zit erover te denken om te upgraden (en het is beshcikbaar volgens de postcode check) maar als dit een verplichting is dan heb ik daar niet zo'n zin in. Die Horizon box is zo gaar dat ik m'n internet liever via een normale modem laat lopen.
Ik hoor graag of iemand hier uitsluitsel over kan geven.
Kasper
Ik heb nu een apart modem wat gelukkig rond de introductie van Horizon nog een optie was. Ik zit erover te denken om te upgraden (en het is beshcikbaar volgens de postcode check) maar als dit een verplichting is dan heb ik daar niet zo'n zin in. Die Horizon box is zo gaar dat ik m'n internet liever via een normale modem laat lopen.
Ik hoor graag of iemand hier uitsluitsel over kan geven.
Kasper

