• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Verplichting Horizon 200Mbit/sec

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Kasper1985
  • Startdatum Startdatum
K

Kasper1985

Ik vroeg me af of bij het 200mbit abbo het verplicht is om via de Horizon mediabox te laten lopen?

Ik heb nu een apart modem wat gelukkig rond de introductie van Horizon nog een optie was. Ik zit erover te denken om te upgraden (en het is beshcikbaar volgens de postcode check) maar als dit een verplichting is dan heb ik daar niet zo'n zin in. Die Horizon box is zo gaar dat ik m'n internet liever via een normale modem laat lopen.

Ik hoor graag of iemand hier uitsluitsel over kan geven.

Kasper
 
Je kan tijdens de bestelling aangeven dat alles over een apart modem moet blijven lopen.
 
Ja idd wat Dave zegt mee eens je kan aangeven dat je liever je eigen Router gebruikt en dat je de domme modem in dat geval wilt houden, die verplichting vind ik raar je mag je horizon immers omruilen voor iets anders dacht ik :o
 
Tot en met 150Mb/s is de Horizonbox niet verplicht. Met 200Mb/s wel.

Verkeerd gelezen... dacht een andere mediabox ipv de Horizonbox gelezen te hebben :-\

200Mb/s kan inderdaad gewoon via een los modem.
 
Ik heb 200Mbit/sec en gewoon een los modem. (en een Horizon box)
De TC7200.
Maar daar zijn weer snelheidsproblemen mee indien de modem op router funtie staat.
 
Oftewel:

Nee, het is niet verplicht om internet via de Horizon te hebben met 200Mb.
je krijgt een losse modem.
Deze modem heeft op dit moment nog wel een softwareprobleempje, maar daar wordt aan gewerkt.
 
Terug
Bovenaan