B
blikkie
Ik had gisteren een raar verscheinsel!
Om de zo veel tijd viel heel even het singnaal weg (geen reset van decoder)! Ik kon hierna mijn fafo opnieuw inrichten en ja hoor een paar min. later weer zelfde! Ik ben na een tijdje maar gestopt, daar mijn ontvanger ook iedere keer naar kanaal 5 sprong hier na en ik 6 aan het kijken was op dat moment! 6 was not completed zei hij iedere keer en nog een deel van de zenders.
Is dit nu een probleem wat alleen ik had of was het algemeen?
Gr.
Om de zo veel tijd viel heel even het singnaal weg (geen reset van decoder)! Ik kon hierna mijn fafo opnieuw inrichten en ja hoor een paar min. later weer zelfde! Ik ben na een tijdje maar gestopt, daar mijn ontvanger ook iedere keer naar kanaal 5 sprong hier na en ik 6 aan het kijken was op dat moment! 6 was not completed zei hij iedere keer en nog een deel van de zenders.
Is dit nu een probleem wat alleen ik had of was het algemeen?
Gr.