• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

verloren geraakte driver voor modem multikabel

  • Onderwerp starter Onderwerp starter kaak
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
K

kaak

waarde allen

Bij het opnieuw installeren van XP op mijn desktop ben ik per abuis vergeten mjn drivers veilig te stellen. Zodoende kan ik niet meer via die machine het net op.

Ook via mijn laptop met windows vista lukt het me niet om de driver voor de modem van scientific atlanta model dpx 233 te pakken te krijgen. (rtl 8169/8139?)

Wie kan me een goede raad verschaffen?
met dank 'kaak'

Ps.
Als ik al de de driver te pakken krijg, kan die dan vervolgens gewoon in
c:\windows\system32\drivers geplaatst worden?
 
Ik zit er nog eens over na te denken maar bedoel je de drivers voor je interne netwerkkaart niet?

Die kun je meestal vinden op de bijgeleverde software CD's.
 
kaak zei:
Ook via mijn laptop met windows vista lukt het me niet om de driver voor de modem van scientific atlanta model dpx 233 te pakken te krijgen. (rtl 8169/8139?)

Voor je modem heb je geen drivers nodig. Wat je zoekt zijn de drivers voor je netwerkkaart. Even zoeken op de website van je pc fabrikant.

Als laatste redding kun je deze drivers proberen:
Realtek website

Maar nogmaals, kijk eerst even op de site van de pc fabrikant. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan