K
kaak
waarde allen
Bij het opnieuw installeren van XP op mijn desktop ben ik per abuis vergeten mjn drivers veilig te stellen. Zodoende kan ik niet meer via die machine het net op.
Ook via mijn laptop met windows vista lukt het me niet om de driver voor de modem van scientific atlanta model dpx 233 te pakken te krijgen. (rtl 8169/8139?)
Wie kan me een goede raad verschaffen?
met dank 'kaak'
Ps.
Als ik al de de driver te pakken krijg, kan die dan vervolgens gewoon in
c:\windows\system32\drivers geplaatst worden?
Bij het opnieuw installeren van XP op mijn desktop ben ik per abuis vergeten mjn drivers veilig te stellen. Zodoende kan ik niet meer via die machine het net op.
Ook via mijn laptop met windows vista lukt het me niet om de driver voor de modem van scientific atlanta model dpx 233 te pakken te krijgen. (rtl 8169/8139?)
Wie kan me een goede raad verschaffen?
met dank 'kaak'
Ps.
Als ik al de de driver te pakken krijg, kan die dan vervolgens gewoon in
c:\windows\system32\drivers geplaatst worden?
