• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Verlies WAN IP Regio Amersfoort

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

bart.kreikamp

Had al een aantal keren dat ik geen WIFI verbinding met mijn modem kon maken en van de week zag ik dat ook bekabeld internet regelmatig uitvalt.

Mijn zoon heeft net vastgesteld dat dan het Cisco modem dan zijn WAN IP kwijt raakt. Net gebeld met Ziggo en eerst wordt voorgesteld dat we maar moeten bellen als het uitvalt. Dan kunnen ze dan testen wat er aan aan de hand is. Op dit moment zag alles er goed uit. Uitval duurt van enkele seconden tot minuten. Wachttijd Ziggo voor een storingsmelding 10 minuten. Dan moesten we maar even kijken wat er gebeurd met de LEDjes als internet weer uitvalt.

Bij mijn dochter gebeurt het zelfde woont aan de andere kant van de stad.

Lees hier ook hier van mensen met deze problemen. Toch blijven ze denken aan individuele storing...... En wordt er nog geen actie ondernomen. Ben tot nu toe ( ca 35 jaar) zeer tevreden klant bij Ziggo of zijn voorgangers. Maar hier wordt je toch verdrietig van betaal je 75 euro per maand kijk het maar even aan ..... Jammer.

Heeft iemand al een oplossing / oorzaak voor wegvallen Wan IP
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ziggo denkt altijd aan een individuele storing totdat meerdere mensen hetzelfde probleem melden.
 
Zelf ook last van. (Leusden) Al is het de laatste tijd wel minder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan