• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

verlenging abonnement, maar geen tablet

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

marcof

Een tijdje terug (begin juni) heb ik gebeld met Ziggo omdat ik graag een Samsung Galaxy Tab zou ontvangen omdat ik trouwe klant ben al voor jaren.
Dit zou gewoon kunnen en betekenen dat ik een 2-jarig abonnement zou aangaan. Dit vond ik geen probleem.

Daarna heb ik van Ziggo een bevestigingsnbrief gekregen waarin stond dat ik een mail zou gaan ontvangen van paradigit.
Deze mail is nooit gekomen. Bij paradigit hebben ze nooit iets van mij ontvangen, en bij ziggo zeggen ze doodleuk dat het allemaal in orde is en doorgegeven aan paradigit.

Ik gaf al aan dat ik trouwe klant was, en opzich tevreden, maar dit zorgt er natuurlijk voor dat dit allemaal een heel stuk minder wordt. Zeker omdat ik door een nauwelijks verstaanbaar iemand gewoon telkens met een kluitje in het riet gestuurd werd.

Ik zou het graag zien, dat iemand hier even serieus naar kijkt. Het gaat me nog niet eens zo zeer om de tablet, maar het is meer een principe kwestie geworden... Een compensatie ter waarde van tablet (wat ik heb horen vallen bij andere mensen vind ik ook prima)..

mvg,

Marco
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het moet toch niet zo moeijlijk zijn om van Ziggo dit bevestigingsmail nogmaals te versturen? Raar dat het zo lastig is. Heb je dat al wel aan Ziggo gevraagd of ze die bevestigingsmail willen opzoeken? Je hebt immers wel de aankondiging dat die mail komt.


Je hebt in ieder geval al meer dan ik (sinds 99 klant) en nu 2x gebeld, 2x nul op het rekest. Ik mocht wel een pvr maar alleen als ik mijn abonnement ging verhogen. Tablet was geen optie, die zijn alleen voor de nieuwe klanten.
Op zich kan ik daar prima mee leven, maar met de ongelijkheid niet. Zie andere treats. De één wel voor de lage prijs en de andere niet. Het klopt niet, doe een aanbieding voor iedereen of niet. Het is dat de kabelaar nog te weinig concurentie heeft maar anders...
 
Het is dat de kabelaar nog te weinig concurentie heeft maar anders...

Dat de kabelaar te weinig concurrentie heeft is naar mijn mening onzin. Zeker met de komst van glasvezel wordt deze concurrentie zo ongeveer met de maand groter. Marcof gaf al aan op zich tevreden te zijn met de door Ziggo geleverde diensten. Het niet krijgen van een tablet (al dan niet gratis of met korting), die eigenlijk ook bedoeld is om NIEUWE klanten te lokken en niet om bestaande klanten te behouden, laat dan plotseling die tevredenheid omslaan in ontevredenheid. Dat marcof na telefonisch contact wel een tablet toegezegd krijgt, en vervolgens na ontvangst van de bevestigingsbrief alles fout gaat, is natuurlijk niet zoals het hoort. Daar ben ik het volledig mee eens. Beloftes zijn er om nagekomen te worden. Maar met deze brief zal marcof toch nog wel het een en ander kunnen aantonen. Staat namelijk volgens mij allemaal zwart op wit. Groter probleem vind ik echter dat een op zich tevreden en bestaande klant overweegt over te stappen naar een andere provider, puur en alleen omdat hij een bepaald actieartikel niet krijgt (waar hij volgens de actievoorwaarden in veel gevallen eigenlijk ook nog niet eens recht op heeft). En dan doel ik niet specifiek op marcof, maar op een best wel grote groep mensen die hier op het forum hun ontevredenheid uiten over het niet krijgen van dergelijke actieartikelen. Waarom is deze groep mensen klant geworden van een bepaalde provider? Voor het krijgen van zoveel mogelijk gratis spullen, of voor het ontvangen van een of meerdere diensten met een zo hoog mogelijke kwaliteit? Ik kies in ieder geval voor de kwaliteit van de dienst(en), en dat ik daarbij ook nog eens bij AANMELDING een bepaalde korting of artikel krijg, zie ik alleen maar als mooi meegenomen. In onze huidige "graaicultuur" is dit krijgen van gratis spullen echter bijna niet meer weg te denken, en velen onder ons laten dit dan ook steeds vaker de doorslag geven bij het nemen van een beslissing. Wordt eens wakker allemaal, en weeg voor je zelf eens af waar het eigenlijk om draait. Het "hebbe hebbe hebbe", of de kwaliteit van de afgenomen dienst(en)?

:sad: :sad: :sad:
 
Ik zou het graag zien, dat iemand hier even serieus naar kijkt. Het gaat me nog niet eens zo zeer om de tablet, maar het is meer een principe kwestie geworden... Een compensatie ter waarde van tablet (wat ik heb horen vallen bij andere mensen vind ik ook prima)..

mvg,

Marco

Dit is een ziggo-gebruikers forum. Dit forum is niet van Ziggo.
Als je via dit forum ziggo-medewerkers wil aanspreken, dan moet je zelf even aktief op zoek gaan naar de webcare medewerkers en die een Persoonlijk Bericht sturen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan