Een tijdje terug (begin juni) heb ik gebeld met Ziggo omdat ik graag een Samsung Galaxy Tab zou ontvangen omdat ik trouwe klant ben al voor jaren.
Dit zou gewoon kunnen en betekenen dat ik een 2-jarig abonnement zou aangaan. Dit vond ik geen probleem.
Daarna heb ik van Ziggo een bevestigingsnbrief gekregen waarin stond dat ik een mail zou gaan ontvangen van paradigit.
Deze mail is nooit gekomen. Bij paradigit hebben ze nooit iets van mij ontvangen, en bij ziggo zeggen ze doodleuk dat het allemaal in orde is en doorgegeven aan paradigit.
Ik gaf al aan dat ik trouwe klant was, en opzich tevreden, maar dit zorgt er natuurlijk voor dat dit allemaal een heel stuk minder wordt. Zeker omdat ik door een nauwelijks verstaanbaar iemand gewoon telkens met een kluitje in het riet gestuurd werd.
Ik zou het graag zien, dat iemand hier even serieus naar kijkt. Het gaat me nog niet eens zo zeer om de tablet, maar het is meer een principe kwestie geworden... Een compensatie ter waarde van tablet (wat ik heb horen vallen bij andere mensen vind ik ook prima)..
mvg,
Marco
Dit zou gewoon kunnen en betekenen dat ik een 2-jarig abonnement zou aangaan. Dit vond ik geen probleem.
Daarna heb ik van Ziggo een bevestigingsnbrief gekregen waarin stond dat ik een mail zou gaan ontvangen van paradigit.
Deze mail is nooit gekomen. Bij paradigit hebben ze nooit iets van mij ontvangen, en bij ziggo zeggen ze doodleuk dat het allemaal in orde is en doorgegeven aan paradigit.
Ik gaf al aan dat ik trouwe klant was, en opzich tevreden, maar dit zorgt er natuurlijk voor dat dit allemaal een heel stuk minder wordt. Zeker omdat ik door een nauwelijks verstaanbaar iemand gewoon telkens met een kluitje in het riet gestuurd werd.
Ik zou het graag zien, dat iemand hier even serieus naar kijkt. Het gaat me nog niet eens zo zeer om de tablet, maar het is meer een principe kwestie geworden... Een compensatie ter waarde van tablet (wat ik heb horen vallen bij andere mensen vind ik ook prima)..
mvg,
Marco
Laatst bewerkt door een moderator: