A
Anonymous
Via huisaansluiten.nl (ofzoiets) een aanvraag gedaan om de groene kabel te verlengen. Moet ongeveer 2 meter verlengd worden, zodat ik alles 'offcieel' naar de meterkast kan plaatsen. Nu heb ik dit zelf gedaan met groene kabel en een professionele koppeling.
Maar omdat ik toch nog storing heb op RTL4 en NED3 HD toch maar via de officiele weg een aanvraag gedaan.
Vandaag kreeg ik een telefoontje van Lomitel (werken voor Ziggo schijnbar hier in Limburg) met de vraag wat er precies gebeuren moest. Vriendelijk man verder. Dhr geeft aan dat zij de kabel kunnen verlengen, MBV een koppeling en een stukje kabel?!?!?! :shock:
Hetzelfde wat ik dus gedaan heb... en dat voor het bedrag van €150,-.
In feite veranderd er dus helemaal niks aan de aansluiting. Nu blijft mijn vraag; Kan ik Ziggo nu bellen voor een monteur, zonder dat zij vallen over het feit dat ikzelf de koppeling heb aangelegd ipv een monteur van Lomitel?
Maar omdat ik toch nog storing heb op RTL4 en NED3 HD toch maar via de officiele weg een aanvraag gedaan.
Vandaag kreeg ik een telefoontje van Lomitel (werken voor Ziggo schijnbar hier in Limburg) met de vraag wat er precies gebeuren moest. Vriendelijk man verder. Dhr geeft aan dat zij de kabel kunnen verlengen, MBV een koppeling en een stukje kabel?!?!?! :shock:
Hetzelfde wat ik dus gedaan heb... en dat voor het bedrag van €150,-.
In feite veranderd er dus helemaal niks aan de aansluiting. Nu blijft mijn vraag; Kan ik Ziggo nu bellen voor een monteur, zonder dat zij vallen over het feit dat ikzelf de koppeling heb aangelegd ipv een monteur van Lomitel?