• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

verkeerde wedstrijd gekregen toch in rekening gebracht!!!!!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter asserboy
  • Startdatum Startdatum
A

asserboy

Op 20 september wilde ik feyenoord-PSV kijken. Ik bestel de wedstrijd en wat schets mijn verbazing, ik krijg VVV-Ajax te zien!!
KS gebeld, er was een storing, na een kwartier maar gezegd dat ik niet meer wilde kijken en heb de tv maar uitgezet.
Dinsdags werd ik teruggebeld en er was inderdaad een grote storing en ik zou niets hoeven te betalen.
Vandaag de factuur gekregen en ja hoor, gewoon in rekening gebracht.
Ik zou graag een van de medewerkers van het webcare team vragen of zij hier iets voor mij kunnen betekenen, ik vrees dat ik weer lang aan de telefoon moet gaan zitten en daar ben ik nu te boos voor!!!
Ben ik de enige?
 
Wilde jij niet naar Ajax kijken? Foei, terecht dat je een bedrag in rekening krijgt :)
 
ok, ik snap je punt :)
ik vrees alleen dat als ik nu ga bellen ik weer een half uur aan de lijn hang en het me weer veel geld kost.
 
asserboy zei:
ok, ik snap je punt :)
Laat 'm toch l*llen die russische clown. ;D
Kan zelfs zijn eigen tuintje niet goed beheren. :brullen:

asserboy zei:
ik vrees alleen dat als ik nu ga bellen ik weer een half uur aan de lijn hang en het me weer veel geld kost.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je dit door een webcare medewerker opgelost wil hebben. Voor je het weet zijn de telefoonkosten net zo hoog als de in rekening gebrachte kosten en schiet je er dus totaal niets mee op. >:(
 
Eenhoorn zei:
Laat 'm toch l*llen die russische clown. ;D
Kan zelfs zijn eigen tuintje niet goed beheren. :brullen:

Tssssss.....<-<

Eenhoorn zei:
Ik kan me heel goed voorstellen dat je dit door een webcare medewerker opgelost wil hebben. Voor je het weet zijn de telefoonkosten net zo hoog als de in rekening gebrachte kosten en schiet je er dus totaal niets mee op. >:(

Je gebt gelijk goor, je gebt twee mogelijkgeden; (sorry voor mijn Russisch accent) ;D

Een contactformulier invullen (maar daar wordt vaak niet of nauwelijks op gereageerd)

Of even een PB naar Wassily sturen en dan is mijn ervaring dat het wel goed komt ;)
 
Klinkt gek... maar upc werkt traag.
Je krijgt hem dus eerst op de rekening, en volgende maand wordt hij in mindering gebracht.
Andere manier kan kennelijk niet, of wil men gewoon niet.

Zie je ineens staan loyaliteitskorting !!
 
ik heb Wassily een PM gestuurd en hoop dat hij meer duidelijkheid geeft!
 
Beste Asserboy,

Hartelijk dank voor je bericht. Hierin geef je aan dat je een verkeerde wedstrijd hebt gekregen. Waarvoor mijn welgemeende excuses.Zondag 20 september 2009 zijn er problemen geweest met het bestellen van een aantal Eredivisie Live wedstrijden. Hierdoor ontving je geen of een verkeerde wedstrijd.
De kosten voor deze wedstrijd zijn gecrediteerd en zullen op de factuur van november in mindering worden gebracht.

Groet Ryan
 
Bedanlt voor je bericht.
Prettig dat het zo opgelost kon worden.
Top!!
 
Ik heb deze wedstrijd ook besteld en kreeg ook VVV-Ajax te zien. Maar met een beetje nadenken (ja ja en dat op zondag) heb ik het voor elkaar gekregen om de juiste wedstrijd te kijken. Je wordt nl. van kanaal 15 naar een eredivisie live kanaal doorgestuurd (in dit geval was dat naar eredivisie live 1 waar dus VVV-Ajax werd uitgezonden. als ik het me goed herinner is dit kanaal 221) .

Ik heb gewoon kanaal 222 (via het numerieke pad, niet via ch+/ch-)geselecteerd en daar werd PSV-feyenoord uitgezonden! En wat blijkt gedurende de wedstrijd kon ik ook gewoon switchen naar andere eredivisie live kanalen. Het lijkt er dus op dat het niet uit maakt welke wedstrijd je besteld, je kunt nl gewoon switchen naar andere wedstrijden. Ik alleen niet komt door een eventuele storing.
 
Terug
Bovenaan