A
asserboy
Op 20 september wilde ik feyenoord-PSV kijken. Ik bestel de wedstrijd en wat schets mijn verbazing, ik krijg VVV-Ajax te zien!!
KS gebeld, er was een storing, na een kwartier maar gezegd dat ik niet meer wilde kijken en heb de tv maar uitgezet.
Dinsdags werd ik teruggebeld en er was inderdaad een grote storing en ik zou niets hoeven te betalen.
Vandaag de factuur gekregen en ja hoor, gewoon in rekening gebracht.
Ik zou graag een van de medewerkers van het webcare team vragen of zij hier iets voor mij kunnen betekenen, ik vrees dat ik weer lang aan de telefoon moet gaan zitten en daar ben ik nu te boos voor!!!
Ben ik de enige?
KS gebeld, er was een storing, na een kwartier maar gezegd dat ik niet meer wilde kijken en heb de tv maar uitgezet.
Dinsdags werd ik teruggebeld en er was inderdaad een grote storing en ik zou niets hoeven te betalen.
Vandaag de factuur gekregen en ja hoor, gewoon in rekening gebracht.
Ik zou graag een van de medewerkers van het webcare team vragen of zij hier iets voor mij kunnen betekenen, ik vrees dat ik weer lang aan de telefoon moet gaan zitten en daar ben ik nu te boos voor!!!
Ben ik de enige?




