P
peterluijten
Sins mei een hdtv pakker genomen bij UPC was gigantisch er ging een wereld voor me open wat een schitterend beeld.
Maar niet alles wat mooi is mag blijven realiseerde ik me vanaf eind december, ik dacht na mijn nu toch wel goede ervaring met UPC om dan maar weer helemaal over te stappen ook voor internet 60 mbit en telefonie, goed dat was allemaal mogelijk wel bij de bevestiging vermeld dat ik al upc hd had maar was "uiteraard"geen probleem.
Ik keek dan ook vreemd op toen ik de 23 dec een pakket binnen kreeg met een digitale box met dvr... ik meteen gebeld en kreeg na verloop van tijd een medewerker aan de telefoon die mij verklaarde dat ik een hd box had binnen gehad, juist ik lees het niet goed zeker , maar als ik hem niet wilde omdat ik de huidige wilde behouden mocht ik hem terug sturen.
Zo gezegd zo gedaan, 31 dec ( notabene) boem signaal wel van de upc box een installatie scherm zichtbaar na 15 min bellen stond er als hij niet werkt.
Ik vreesde al dat upc toch de aan mij gezonden box had geactiveerd en belde naar de desk, ja dat zou kunnen binnen 48 uur zou het verholpen worden, ik zo van waarom niet nu? dat kon niet.
Om een heel erg fustreren en lang verhaal kort te maken waarbij de medewerkers steeds met een andere oplossing komen en de ene zegt dat de andere niet goed leest, heb ik nu 9 januari nog steeds geen signaal.
Ik had nogmaals nu wel boos de klachtenlijn gebeld en die vertelde me dat na hopelijk 3 jan, nu 8 jan in de planning stond maar ik niet verbaast moest zijn als het nog eens 48 uur later zou zijn.
Het meest frustrerende is gewoon dat ik me er zo boos over kan maken en je doet er geen R*K aan.
Drama is het beleid ik snap niet dat dit zo werkt.
Ik maak me nu al grote zorgen over de levering van het internet, de router die ik 3 weken geleden heb besteld ook nog niet binnnen, wat na 3 dagen zou gebeuren.......... ik weet het allemaal niet meer.
Jongens bij UPC beloof dan ook geen dingen als je het niet waar kan maken.
Blijkt maar weer dat bij de verkoop alles kan daarna ben je overgeleverd aan de het leed dat upc heet.
Maar niet alles wat mooi is mag blijven realiseerde ik me vanaf eind december, ik dacht na mijn nu toch wel goede ervaring met UPC om dan maar weer helemaal over te stappen ook voor internet 60 mbit en telefonie, goed dat was allemaal mogelijk wel bij de bevestiging vermeld dat ik al upc hd had maar was "uiteraard"geen probleem.
Ik keek dan ook vreemd op toen ik de 23 dec een pakket binnen kreeg met een digitale box met dvr... ik meteen gebeld en kreeg na verloop van tijd een medewerker aan de telefoon die mij verklaarde dat ik een hd box had binnen gehad, juist ik lees het niet goed zeker , maar als ik hem niet wilde omdat ik de huidige wilde behouden mocht ik hem terug sturen.
Zo gezegd zo gedaan, 31 dec ( notabene) boem signaal wel van de upc box een installatie scherm zichtbaar na 15 min bellen stond er als hij niet werkt.
Ik vreesde al dat upc toch de aan mij gezonden box had geactiveerd en belde naar de desk, ja dat zou kunnen binnen 48 uur zou het verholpen worden, ik zo van waarom niet nu? dat kon niet.
Om een heel erg fustreren en lang verhaal kort te maken waarbij de medewerkers steeds met een andere oplossing komen en de ene zegt dat de andere niet goed leest, heb ik nu 9 januari nog steeds geen signaal.
Ik had nogmaals nu wel boos de klachtenlijn gebeld en die vertelde me dat na hopelijk 3 jan, nu 8 jan in de planning stond maar ik niet verbaast moest zijn als het nog eens 48 uur later zou zijn.
Het meest frustrerende is gewoon dat ik me er zo boos over kan maken en je doet er geen R*K aan.
Drama is het beleid ik snap niet dat dit zo werkt.
Ik maak me nu al grote zorgen over de levering van het internet, de router die ik 3 weken geleden heb besteld ook nog niet binnnen, wat na 3 dagen zou gebeuren.......... ik weet het allemaal niet meer.
Jongens bij UPC beloof dan ook geen dingen als je het niet waar kan maken.
Blijkt maar weer dat bij de verkoop alles kan daarna ben je overgeleverd aan de het leed dat upc heet.
