• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

verkeerde schakeling bij UPC

  • Onderwerp starter Onderwerp starter peterluijten
  • Startdatum Startdatum
P

peterluijten

Sins mei een hdtv pakker genomen bij UPC was gigantisch er ging een wereld voor me open wat een schitterend beeld.
Maar niet alles wat mooi is mag blijven realiseerde ik me vanaf eind december, ik dacht na mijn nu toch wel goede ervaring met UPC om dan maar weer helemaal over te stappen ook voor internet 60 mbit en telefonie, goed dat was allemaal mogelijk wel bij de bevestiging vermeld dat ik al upc hd had maar was "uiteraard"geen probleem.
Ik keek dan ook vreemd op toen ik de 23 dec een pakket binnen kreeg met een digitale box met dvr... ik meteen gebeld en kreeg na verloop van tijd een medewerker aan de telefoon die mij verklaarde dat ik een hd box had binnen gehad, juist ik lees het niet goed zeker , maar als ik hem niet wilde omdat ik de huidige wilde behouden mocht ik hem terug sturen.
Zo gezegd zo gedaan, 31 dec ( notabene) boem signaal wel van de upc box een installatie scherm zichtbaar na 15 min bellen stond er als hij niet werkt.
Ik vreesde al dat upc toch de aan mij gezonden box had geactiveerd en belde naar de desk, ja dat zou kunnen binnen 48 uur zou het verholpen worden, ik zo van waarom niet nu? dat kon niet.
Om een heel erg fustreren en lang verhaal kort te maken waarbij de medewerkers steeds met een andere oplossing komen en de ene zegt dat de andere niet goed leest, heb ik nu 9 januari nog steeds geen signaal.
Ik had nogmaals nu wel boos de klachtenlijn gebeld en die vertelde me dat na hopelijk 3 jan, nu 8 jan in de planning stond maar ik niet verbaast moest zijn als het nog eens 48 uur later zou zijn.
Het meest frustrerende is gewoon dat ik me er zo boos over kan maken en je doet er geen R*K aan.
Drama is het beleid ik snap niet dat dit zo werkt.
Ik maak me nu al grote zorgen over de levering van het internet, de router die ik 3 weken geleden heb besteld ook nog niet binnnen, wat na 3 dagen zou gebeuren.......... ik weet het allemaal niet meer.
Jongens bij UPC beloof dan ook geen dingen als je het niet waar kan maken.
Blijkt maar weer dat bij de verkoop alles kan daarna ben je overgeleverd aan de het leed dat upc heet.
 
Lees mijn draadje even door in ditzelfde subforum (Problemen bij uitbreiding UPC diensten). Ik heb *exact* hetzelfde meegemaakt. Ik raad je aan een van de webcare medewerkers op dit forum te PMen.
 
23-12 gesproken met Dhr. K. over 2e digi ontvanger.
31- 12 signaal weg op hd box volgens upc is de nwe box geactiveerd zou met 48 uur verholpen zijn.
02-1 nog steeds geen signaal gesproken met D diverse handelingen doorlopen, box gereset,
stuurt nu een programmaatje destress ofzo hopelijk is het nu binnen een uur opgelost.
02-1 D van der V, melde dat er geen programma nodig is omdat de box pas
volgende dag zou geactiveerd worden.
3-1 H J T, melde dat er zaterdag voor 7 uur toch zeker signaal
moet zijn ze werken namelijk tot 7 uur.
Blijkt dat ze helemaal niet werken op zaterdag volgens een collega.
5-1 gebeld ik moet wachten er staat dat ie active is meer kunnen ze niet doen.
6-1 nog steeds geen signaal.
6-1 S K- meld dat hij er pas in staat voor activatie op 8 januarie
zegt dat ze er verder niets aan kan doen.
6-1 L M van de klachten afdeling aan de telefoon gehad zou zorgen er
binnen een half uur iemand zou bellen om te zorgen dat het vandaag verholpen zou zijn.
7-1 W van W van de klachten afdeling belde dat de streefdatum om alles weer aan te sluiten toch op de 8e staat
8 J staat ivm met de drukte is dit ook nog een streefdatum kan 48 uur meer worden nog.
kunnen ze niets aan doen zij mogen zelf die actie niet uitvoeren.
9-1 vandaag maar niet gebeld nog geen beeld.
10-1 weer gebeld gesproken met H H toch iets minder vriendelijk gevraagd waarom ik nu al 11 dagen tegen een
blauw scherm aankijk de mededeling van 15 min staat zowat in mijn scherm gebrand.
Was inderdaad schandalig zei en hij stuurde me door naar een andere afdeling en beloofde me ( yeah right)
dat ik zeker vandaag beeld zou hebben. ik hou mijn hoop maar ik wordt er zo verdrietig en steeds
kwader van.



Mod edit:
In verband met de privacy aub namen niet voluit noemen op het forum.
De namen zijn aangepast naar initialen.
De volledige namen kun je wel gebruiken in contact met UPC (oa UPC webcare medewerkers)
 
even een update.............. vandaag eindelijk weer signaal nu maar bidden en hopen dat het internet gebeuren wel goed gaat komen.
Nu ook nog even soebatten over terruggave kosten........phoei je moet wat als consument :P
 
Terug
Bovenaan