Verkeerde afgesloten, tot 2 maal toe.

waterstof

Forum Gebruiker
Berichten
921
Sorry, maar ik moet even mijn EI kwijt...

Hebben jullie dat nou ook weleens. Je betaald elke maand netjes (en veel) aan UPC en dan sluiten ze je tot 2 maal toe per ongeluk af.

Ik kan dus niks meer. Niet Bellen, Geen TV kijken (Analoog & Digitaal) en niet internetten.

De rede? Ze moesten iemand anders hebben maar trekken de verkeerde stekker er uit.
Het gevolg: Ik moet tot morgen wachten voordat ze het op komen lossen.

Belachelijk toch. Zij doen wat fout en ik moet zeker 24 uur de gevolgen van hun fout dragen.

Aaaaaaarrrrrrggghhh.... >:(
 

sentinelathome

Forum Gebruiker
Berichten
208
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
UPC

Als hun een fout maken is altijd de gebruiker het dupe hiervan.

Ik zou een tijdstermijn hiervoor stellen en als dit niet is ingewilligd het contract laten ontbinden zodat je over kan stappen op een provider die wel capabel genoeg is om deze diensten juist te leveren.
 
Topicstarter
Topicstarter
waterstof

waterstof

Forum Gebruiker
Berichten
921
Sorry, maar het probleem is ZEER CORRECT OPGELOST door UPC.

Zelfs nog binnen de beloofde tijd!

Een foutje is menselijk en ben verder toch best wel een tevrede klant!!!!
 

sentinelathome

Forum Gebruiker
Berichten
208
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Op naar de 3e keer!!!!!!

;D

Ik ben blij dat je verbinding het weer doet, alleen geef je aan dat een foutje menselijk is.

Betreft het hier dan je eigen aanvullende tekst "tot 2 maal toe" ???
 
Bovenaan