• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Verkeerd zenderpakket horizonbox

  • Onderwerp starter Onderwerp starter bartech
  • Startdatum Startdatum
B

bartech

Van mijn horizonabonnement klopt het een en ander niet.
Voor jullie informatie: Ik heb het Horizon Alles-In-1 pakket 120MB + onbeperkt bellen. Bij dit pakket zitten de eerste 6 maanden gratis het meer tv en HD pakket. De horizonbox heb ik gister aangesloten. Aangezien ik niet alle zenders op de box kreeg heb ik het een en ander uitgezocht.

Volgens het systeem op mijn UPC heb ik de volgende producten en diensten (copy past van mijn upc):

Alles-in-1 meer TV en sneller internet: 120 Mb Internet, Bellen Onbeperkt, Digitale TV Royaal HD met DVR.*
Kabel TV en Radio*
120 Mb Fiber Power Internet*
Bellen Onbeperkt Altijd.*
Gebruikskosten Extra CI+ Module@@MSTB Standaard
*
Sport1
Eredivisie Live.

*Is sinds vanochtend (15-9-2012) omgezet naar Alles-in-1 Horizon TV met 120MB: 120MB Fiber Power Internet & Horizon TV Standaard & Bellen Onbeperkt Altijd & Kabel TV en Radio.

Om het verhaal ingewikkelder te maken heb ik nu alleen het starterspakket op mijn horizonbox staan maarrrrr heb daarbij wel het Sport 1, Eredivisie Live en ESPN pakket terwijl ik van deze 3 alleen Eredivisie Live bezit. :laugh:

Gebeld met de helpdesk en daar werd ik door 3 verschillende medewerkers te woord gestaan. De eerste vertelde mij dat mijn pakket inderdaad niet goed stond. Werd doorverbonden naar een andere medewerker die dit zou moeten rechtzetten. Helaas kon de 2de medewerker dat niet en moest ik worden teruggestuurd naar de verkoopafdeling. De 3de medewerker (het immidels 21:00 geweest) kon mij weer vertellen dat het tot 24 uur kon duren voordat ik mijn extra pakketten kon verwachten. Mijn abonemmemt zou dus wel goed zijn. :-X

Al met al snap ik er nu geen hout meer van en heb het idee gekregen dat ook na deze 24 uur er helemaal niets gaat veranderen. Morgen denk toch nog maar een belletje wagen. Hopelijk leest er iemand van de webcare mee die mij meer informatie kan geven. Mocht ik er morgen opnieuw weer niet uitkomen met de helpdesk zal ik zeker een berichtje sturen naar iemand van de webcare.
 
Ik denk dat het redelijk klopt, zo ziet het er bij mij op dit moment ook ongeveer uit. Ik heb er nog een keer apart digitale tv royaal HD met DVR bij staan. Film1 is bij mij uit het rijtje verdwenen op de startpagina, maar hangt bij doorklikken wel onder de extra mediabox, 2x zelfs.... (had al een film1 abonnement)
 
Hier nog geen Horizon (box komt vandaag als het goed is), maar sinds gisteren op de tweede box (slaapkamer) doen de extra zenders in het royaal pakket het niet meer (melding op tv: geen abonnement etc.). Dacht eerst dat het te maken zou hebben met overzetten naar Horizon, naar op Mijn UPC nog niets van te zien. Op mijn box beneden werken alle zenders nog wel. Vreemd.
 
Die werken hier op de extra mediabox ook niet meer, heb het vermoeden dat dit door Horizon STANDAARD komt want dat is immers het abonnement dat wij allemaal afgesloten hebben...
 
wacht nu al meer dan 2 dagen op het overzetten van het EL abonnement.

Helpdesk zegt dat het door drukte iets langer duurt...
 
Dagje verder ondertussen en op "Mijn UPC" is in de nacht toch nog wat aangepast. Zie nu bij producten staan dat ik het Horizon Alles-in-1 pakket heb met 120MB internet + bellen onbeperkt. Helaas is er op de horizon verder niets aangepast en heb ik nog het "standaard" pakket.

Bij afkoopvrijdata is "Digitale TV Royaal HD met DVR" verwijderd maar daar is niets voor teruggekomen. ???

Update: Startpost aangepast
 
Ik heb zojuist ook gebeld omdat mijn extra pakket het niet meer deed.
De medewerker heeft een signaaltje naar de mediaboxen gestuurd en hij zou het uiterlijk morgen moeten doen. Wellicht is het overigens wel nodig om morgen (als ze het nog niet doen) terug te gaan naar de fabrieksinstellingen.
 
Hier hetzelfde probleem. EredivisieLive en Sport1 waren niet meegenomen.
Gisteren gebeld, maar nog steeds geen EL en Sport1. Hopelijk vanavond wel, want ik MOET voetbal kijken.. ;)
 
Terug
Bovenaan