verhuizing

P

pukkie

ik heb net alle onderwerpen van het verhuizen gelezen maar ben nog geen antwoord op mijn vraag tegen gekomen.

ik heb al 5 jaar chello bij mijn ouders thuis,
ik woonde in hun huis en hun zijn dus hoofdbewoners (dus ook de aansluiting van tv enz. is van hun)
toen ik chello wilde, wilde ik die op mij naam, ik heb gewoon alles in werking laten treden en kreeg elke maand een rekening tav van mijn ouders gevolgd door een / en dan mijn naam.
ik betaalde vanuit mijn rekening dmv automatische incasso dus iedereen blij.

nu ben ik gaan verhuizen, heb mijn modem e.d. meegenomen naar mijn nieuwe huis en heb ff gebeld dat ik hier chello wilde.
Modem aangesloten en hij draait.

omdat ik ook telefonie heb wil ik alles op 1 pakket zetten scheelt weer 5 euro en nu blijkt dat ik nog steeds geregistreerd sta bij mijn ouders thuis, en chello kan dit niet veranderen zonder dat er iemand onder lijdt.

optie 1. mijn ouders worden van alles afgesloten en moeten opnieuw kabel tv aanvragen.
optie 2. ik zeg mijn internet op een sluit opnieuw een abonement af, maar dan krijg ik ook een nieuw email adres, en daar zit dus het probleem, ik heb 1 email adres en verschillende aliassen. heb net kaartjes verstuurd met mijn email adrse erop en heb veel contacten via site's e.d. via mijn emial.
Als ik nu een nieuw email adres krijg ben ik dus al die contacten kwijt.

weet iemand een oplossing die ze bij chello zelf nog niet kennen (lijkt me sterk)

maar vooral denk ik niet dat ik de enige in nederland ben die met dit probleem zit.

bij voorbaad dank
 
D

Djalwin

Even over dat email adres, bij het aanvragen van een nieuw abonnement valt er vast wel wat te regelen met dat email adres. Toen ik bij upc werkte konden we dat in een paar tellen wijzigen in het systeem.
Misschien slimmer om abbo op te zeggen en op je nieuwe adres aan te vragen, scheelt veel gedonder. :laugh:
 
Bovenaan