René
Moderator
- Berichten
- 9.577
- Internet
-
- T-Mobile
Tja, nu heb ik zelf toch wel een heel vervelende ervaring met UPC. Niet echt slim van ze..
Was altijd tevreden over de techniek van kabel, en had dus het complete pakket.
Ergens in Mei een verhuizing aangevraagd.
Inmiddels 4 maanden later is het nogsteeds niet overgezet naar de nieuwe lokatie! Sterker nog, ze hebben er zo'n puinhoop van gemaakt dat al mijn producten zijn verwijderd.
Dus als je heel boos opbeld en zegt dat je per direct alles wilt opzeggen dan is het antwoord "maar meneer, u bent helemaal geen klant"
Die lol heb je dan ook niet
Dan denk je misschien, ga lekker iets anders nemen.. ADSL ofzo. Na dat gaat dus niet goed want ik wil mijn oude UPC telefoon nummer wel graag mee nemen, en je raad het al: die is nog wel actief en kan dus niet worden overgenomen.
Het ergste is dat je telkens maar weer gaat bellen, krijg je een onkundig iemand aan de lijn die een case aanmaakt en het doorzet naar de supervisor. Je wordt echter never nooit meer teruggebeld. Als ze je direct willen doorschakelen naar de juiste afdeling sta je een half uur in de wacht en wordt opeens de hoorn erop geflikkerd.
Goed werk jongens
Nu hebben jullie er een ontevreden chello underground beheerder bij
Was altijd tevreden over de techniek van kabel, en had dus het complete pakket.
Ergens in Mei een verhuizing aangevraagd.
Inmiddels 4 maanden later is het nogsteeds niet overgezet naar de nieuwe lokatie! Sterker nog, ze hebben er zo'n puinhoop van gemaakt dat al mijn producten zijn verwijderd.
Dus als je heel boos opbeld en zegt dat je per direct alles wilt opzeggen dan is het antwoord "maar meneer, u bent helemaal geen klant"
Die lol heb je dan ook niet

Dan denk je misschien, ga lekker iets anders nemen.. ADSL ofzo. Na dat gaat dus niet goed want ik wil mijn oude UPC telefoon nummer wel graag mee nemen, en je raad het al: die is nog wel actief en kan dus niet worden overgenomen.
Het ergste is dat je telkens maar weer gaat bellen, krijg je een onkundig iemand aan de lijn die een case aanmaakt en het doorzet naar de supervisor. Je wordt echter never nooit meer teruggebeld. Als ze je direct willen doorschakelen naar de juiste afdeling sta je een half uur in de wacht en wordt opeens de hoorn erop geflikkerd.
Goed werk jongens

Nu hebben jullie er een ontevreden chello underground beheerder bij
