Verhuizing upc drama [correct opgelost!]

René

Moderator
Berichten
9.577
Internet
  1. T-Mobile
Tja, nu heb ik zelf toch wel een heel vervelende ervaring met UPC. Niet echt slim van ze..
Was altijd tevreden over de techniek van kabel, en had dus het complete pakket.
Ergens in Mei een verhuizing aangevraagd.

Inmiddels 4 maanden later is het nogsteeds niet overgezet naar de nieuwe lokatie! Sterker nog, ze hebben er zo'n puinhoop van gemaakt dat al mijn producten zijn verwijderd.
Dus als je heel boos opbeld en zegt dat je per direct alles wilt opzeggen dan is het antwoord "maar meneer, u bent helemaal geen klant"
Die lol heb je dan ook niet :(

Dan denk je misschien, ga lekker iets anders nemen.. ADSL ofzo. Na dat gaat dus niet goed want ik wil mijn oude UPC telefoon nummer wel graag mee nemen, en je raad het al: die is nog wel actief en kan dus niet worden overgenomen.

Het ergste is dat je telkens maar weer gaat bellen, krijg je een onkundig iemand aan de lijn die een case aanmaakt en het doorzet naar de supervisor. Je wordt echter never nooit meer teruggebeld. Als ze je direct willen doorschakelen naar de juiste afdeling sta je een half uur in de wacht en wordt opeens de hoorn erop geflikkerd.

Goed werk jongens :6
Nu hebben jullie er een ontevreden chello underground beheerder bij >:D
 

Tony

Forum Gebruiker
Berichten
2.653
Internet
  1. KPN
Digitale TV
  1. KPN
Re: Verhuizing upc drama

Tja....tis een frustratievirus....UPC.... ;D  niemand ontkomt eraan...zelfs jij niet  ;)

Niet te behandelen ook....maar ik zou toch na 4 maanden alles eruit mikken en nieuwe start maken.
Keuze genoeg in telecom/internet/tv land.
 

Johnny54

Moderator
Berichten
19.225
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Re: Verhuizing upc drama

Goed werk jongens :6
Nu hebben jullie er een ontevreden chello underground beheerder bij >:D
Ze zijn bij UPC gewoon te dom om te snappen waar ze nu mee bezig zijn.  :9
 
M

Mischa

Re: Verhuizing upc drama

Hoi René,

wat vervelend om te horen dat het zo verkeerd is gegaan tijdens je verhuizing.

Ik heb een tip voor je. Waarom bel je niet nog éénmaal met UPC, als je dealer bent heb je vast een ander (lokaal of gratis) dan het 0900 nummer... en vraag of ze je willen doorverbinden met de Retentie-desk.

Hier zitten zeer ervaren personeelsleden die zich bezig houden met geescaleerde problemen en ben ervan overtuigd dat zij jouw probleem snel, juist en naar jouw tevredenheid zullen oplossen.

Misschien kun je mij de uitkomst nog eens laten weten!
 
P

pblock

Re: Verhuizing upc drama



"""Internetaanbieders en de Consumentenbond zijn gisteren gestart met overleg over algemene voorwaarden dat moet leiden tot een onafhankelijke geschillencommissie voor internet. Dit is een belangrijke stap voor de positie van de internetconsument. De betrokken internetaanbieders zijn de gezamenlijke kabelbedrijven (Vecai, waarbij onder meer UPC, Essent @Home en Casema horen), Xs4all, Versatel, Wanadoo, Planet Internet, HetNet, Speedlinq, Casinternet, Scarlet en Tiscali."""

Als dit doorgaat en uiteindelijk goed loopt, moet het een kick kunnen zijn om zulke clowns met hun eigen regeltjes teverslaan.

Belangrijke vraag is wel WIE er uiteindelijk in deze "commissie" zullen plaatsnemen, daarmee valt of staat de hele poging, voorlopig vertrouw ik op mijn eigen methoden en successen.
 
Topicstarter
Topicstarter
René

René

Moderator
Berichten
9.577
Internet
  1. T-Mobile
Re: Verhuizing upc drama

Mischa, bedankt voor de tip. Ik ga het vandaag nog eens proberen.
 

joopata

Forum Gebruiker
Berichten
780
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Re: Verhuizing upc drama

Weet je Rene. Terwijl jij zelf altijd redelijk geweest bent [ en nog ]
is het toch wel heel triest dat upc zo dom is om ook jou te schofferen.
               Hoop dat het snel opgelost word en jou nog lang
               als Moderator te hebben.
                                               joopata :6
 
Topicstarter
Topicstarter
René

René

Moderator
Berichten
9.577
Internet
  1. T-Mobile
Re: Verhuizing upc drama

Helaas, vandaag weer geprobeerd..
Kreeg ik weer het verhaal te horen dat er iets niet klopt in het systeem, geen netwerk beschikbaar, even na kijken dan bellen we u volgende week terug.
Dit heb ik al 100x gehoord.

Ik wil nu weer normaal kunnen bellen en internetten, dus exit upc. Jammer maar waar.
 
Bovenaan