M
merlinx
Intro. Ik heb sinds een week of 3 Ziggo. All 1 extra als ik het goed heb. Begon al goed, mijn aanvraag was niet verwerkt en men kon niets terugvinden, uiteindelijk heb ik zeker een uur lopen bellen om te horen dat er niets in het systeem stond over mijn bestelling, had echter wel een mail ontvangen dat mijn bestelling gedaan was.
Alles is dus weer opnieuw aangevraagd, de monteur kwam 3 uur eerder dan was doorgebeld (dat was dan weer goede service van dat doorbellen, maar waarschijnlijk gelegen aan het feit dat mijn bestelling niet was doorgekomen)
Ik heb geen schriftelijk bericht ontvangen van de afspraak van de monteur, deze kwam 5 uur nadat meneer weer weg was.
Enfin..goed begin zou je zeggen...ahum.
Ik vraag me nu al bijna 3 weken af wanneer mijn oude kpn nr gekoppeld wordt aan ziggo zodat ik weer bereikbaar ben voor mensen op mijn vaste nr. Ik heb ongeveer 4 dagen geleden een mail gestuurd naar ziggo, maar tot op heden geen reactie.
Ik begin me serieus af te vragen of mijn kpn abbo gewoon nog loopt en ik straks rekeningen ga missen (ben nl verhuisd naar een nieuw adres)
Hoe krijg je in vredesnaam contact met die sicko's van ziggo? :mrgreen:
Heeft iemand ervaring met hoe lang het duurt om een nr over te zetten?
Alles is dus weer opnieuw aangevraagd, de monteur kwam 3 uur eerder dan was doorgebeld (dat was dan weer goede service van dat doorbellen, maar waarschijnlijk gelegen aan het feit dat mijn bestelling niet was doorgekomen)
Ik heb geen schriftelijk bericht ontvangen van de afspraak van de monteur, deze kwam 5 uur nadat meneer weer weg was.
Enfin..goed begin zou je zeggen...ahum.
Ik vraag me nu al bijna 3 weken af wanneer mijn oude kpn nr gekoppeld wordt aan ziggo zodat ik weer bereikbaar ben voor mensen op mijn vaste nr. Ik heb ongeveer 4 dagen geleden een mail gestuurd naar ziggo, maar tot op heden geen reactie.
Ik begin me serieus af te vragen of mijn kpn abbo gewoon nog loopt en ik straks rekeningen ga missen (ben nl verhuisd naar een nieuw adres)
Hoe krijg je in vredesnaam contact met die sicko's van ziggo? :mrgreen:
Heeft iemand ervaring met hoe lang het duurt om een nr over te zetten?

een vraagje,
ops: te bellen om te vragen wat er aan de hand is, Het zou niet de eerste keer zijn dat men het vergeet. Men kan dan alsnog dit in werking stellen