W
Wes
Wat een drama, ben al 6 maanden bezig om een verhuizing door te geven en het is nog steeds niet geregeld.
Ik zal proberen het verhaal kort te houden, maar vrees dat dat moeilijk zal worden
Begin september 2008 stap ik over van internet naar een alles in 1 pakket. (dit ging ook al niet geheel soepel, maar dat terzijde)
Eind september 2008 geef ik via mijn Ziggo door dat ik 1 november ga verhuizen. Hiervan ontvang ik per mail een bevestiging.
Na verhuizing geen internet, dus bellen. Reactie: verhuizing? Neehoor weten we niets van. :evil: Komt door wijziging naar alles in 1 pakket, fout in systeem waardoor de order niet afgewerkt kan worden.
Ok, kan gebeuren. Een week later zou het rond moeten zijn.
Helaas, na een week nog steeds geen internet. Weer bellen. Krijg ik weer hetzelfde verhaal: De order is nog niet afgewerkt. We gaan het regelen meneer , over een week heeft u weer internet. Na een week, je raad het al, geen internet. Bellen, weer hetzelfde verhaal. Ik begin nu lichtelijk pissed te worden, maar ja, je kunt niets. Dus weer wachten. Uiteindelijk wordt de internet aansluiting een maand te laat opgeleverd. (na in totaal 3,5 uur aan de lijn gehangen te hebben met de klantenservice)
Ondertussen was ik het allang beu en heb ADSL aangevraagd bij een andere partij, welke nog eerder werd opgeleverd dan dat Ziggo de verhuizing rond had:mrgreen:
Begin december een dikke klachtbrief naar Ziggo gestuurd dat ik de gemaakte telefoonkosten vergoed wil hebben (zoals beloofd bij Tros Radar)
Tot op heden nog geen reactie op gehad:!:
Begin januari word ik opeens gebeld door een medewerker van Ziggo;
Ze hebben een opzegging ontvangen op een andere naam en snappen het niet meer. Dus ik vraag waar de medewerker denkt dat ik woon. Antwoord XXXX (=mijn oude adres) Ik; Nee he, is het nou nog steeds niet geregeld?!
Antwoord; Hoe bedoeld u? Dus ik het hele verhaal weer uitgelegd. De medewerker gaat het navragen en komt terug met de verklaring dat de order van het alles in 1 pakket nog steeds niet afgewerkt. De opzegging van het internet zou wel geregeld zijn en hiervan zou ik binnenkort bericht krijgen.
Dat moet ik tot op de dag van vandaag nog krijgen:schater:
Ondertussen blijft de post van Ziggo nog steeds op mijn oude adres aankomen. De automatische incasso heb laten stopzetten omdat dat volgens mij de laatste mogelijkheid is evt. tot ze door te dringen.
Het vervelende is dat ik Digitale televisie wel bij Ziggo wil blijven afnemen, en dus wel klant moet blijven.
Vandaag nogmaals online een klacht ingediend ( de 4e!)
Met daarin de laatste kans om het op te lossen.
Anders moeten we maar naar Radar en Kassa ofzo....
Wat een prutsbedrijf zeg.
Grtz Wes
Ik zal proberen het verhaal kort te houden, maar vrees dat dat moeilijk zal worden

Begin september 2008 stap ik over van internet naar een alles in 1 pakket. (dit ging ook al niet geheel soepel, maar dat terzijde)
Eind september 2008 geef ik via mijn Ziggo door dat ik 1 november ga verhuizen. Hiervan ontvang ik per mail een bevestiging.
Na verhuizing geen internet, dus bellen. Reactie: verhuizing? Neehoor weten we niets van. :evil: Komt door wijziging naar alles in 1 pakket, fout in systeem waardoor de order niet afgewerkt kan worden.
Ok, kan gebeuren. Een week later zou het rond moeten zijn.
Helaas, na een week nog steeds geen internet. Weer bellen. Krijg ik weer hetzelfde verhaal: De order is nog niet afgewerkt. We gaan het regelen meneer , over een week heeft u weer internet. Na een week, je raad het al, geen internet. Bellen, weer hetzelfde verhaal. Ik begin nu lichtelijk pissed te worden, maar ja, je kunt niets. Dus weer wachten. Uiteindelijk wordt de internet aansluiting een maand te laat opgeleverd. (na in totaal 3,5 uur aan de lijn gehangen te hebben met de klantenservice)
Ondertussen was ik het allang beu en heb ADSL aangevraagd bij een andere partij, welke nog eerder werd opgeleverd dan dat Ziggo de verhuizing rond had:mrgreen:
Begin december een dikke klachtbrief naar Ziggo gestuurd dat ik de gemaakte telefoonkosten vergoed wil hebben (zoals beloofd bij Tros Radar)
Tot op heden nog geen reactie op gehad:!:
Begin januari word ik opeens gebeld door een medewerker van Ziggo;
Ze hebben een opzegging ontvangen op een andere naam en snappen het niet meer. Dus ik vraag waar de medewerker denkt dat ik woon. Antwoord XXXX (=mijn oude adres) Ik; Nee he, is het nou nog steeds niet geregeld?!
Antwoord; Hoe bedoeld u? Dus ik het hele verhaal weer uitgelegd. De medewerker gaat het navragen en komt terug met de verklaring dat de order van het alles in 1 pakket nog steeds niet afgewerkt. De opzegging van het internet zou wel geregeld zijn en hiervan zou ik binnenkort bericht krijgen.
Dat moet ik tot op de dag van vandaag nog krijgen:schater:
Ondertussen blijft de post van Ziggo nog steeds op mijn oude adres aankomen. De automatische incasso heb laten stopzetten omdat dat volgens mij de laatste mogelijkheid is evt. tot ze door te dringen.
Het vervelende is dat ik Digitale televisie wel bij Ziggo wil blijven afnemen, en dus wel klant moet blijven.
Vandaag nogmaals online een klacht ingediend ( de 4e!)
Met daarin de laatste kans om het op te lossen.
Anders moeten we maar naar Radar en Kassa ofzo....
Wat een prutsbedrijf zeg.
Grtz Wes