Verhuizing ging uitstekend

Robert Koopman

Quality Member
Berichten
17.449
Internet
  1. Ziggo
  2. Odido
Digitale TV
  1. Ziggo
In het kader van het is niet altijd kommer en kwel bij een verhuizing 8)
Verhuizing online doorgegeven, kon 3 dagen voor de verhuisdatum.
Kreeg direct een bevestiging en wat ik allemaal moest meenemen naar het nieuwe adres.
Op de dag zelf een mailtje gekregen dat het omzetten gelukt was en inderdaad!
Modem aansluiten en deze bleef gewoon in bridgemode staan en het was voor elkaar.
Je verwacht een hoop problemen maar dat was niet het geval!
 
Daarom was ik er eigenlijk ook een beetje bang voor.
Je leest vrijwel alleen de horrorverhalen.
 
Daarom was ik er eigenlijk ook een beetje bang voor.
Je leest vrijwel alleen de horrorverhalen.
Dat is eenvoudig te verklaren. Alleen als mensen iets te vragen of te klagen hebben schrijven ze een bijdrage op een forum omdat ze daar hulp en oplossingen verwachten (of gewoon hun ongenoegen willen spuien). Als alles goed gaat is daar geen reden voor.
Ik heb ook al vele wisselingen van apparatuur en/of (mobiele GSM) abonnementen gehad en bijna iedere keer is alles probleemloos verlopen. En eventuele problemen werden trouwens ook goed opgelost.
En voor de zekerheid even een disclaimer : mijn ervaringen uit het verleden bieden geen enkele garantie voor de toekomst en hoeven ook zeker niet overeen te komen met de ervaringen van anderen.
 
Hallo

Vorige jaar maart (2022) verhuisd en ook bij mij was alles prima administratief geregeld, bleek alleen achteraf dat bij de bouw van de flat in 2005 de buitenkast niet goed was aangesloten (verkeerde huisnummers bij de connectors), dus iemand anders had Ziggo, een weekje later (zat een weekend tussen) na een uitgebreid bezoek van een monteur alsnog opgelost. De bewoners voor ons hadden geen Ziggo, dus niemand had dit ooit opgemerkt.

Is op dat moment heel vervelend, maar Ziggo heeft allemaal netjes opgelost

Ben dus nog steeds een tevreden klant (sinds de jaren 90)

Groeten

Richard
 
Eind vorig jaar ook verhuist. Alles vlekkeloos verlopen en als trouwe klant kreeg ik 2 Pods gratis te leen, zolang het contract loopt.
Kortom mij hoor je niet klagen.
 
Toch niet goed 8)
Het oude adres blijft staan bij de Contact Gegevens.
Factuuradres en installatie-adres is wel juist maar post van Ziggo komt dus op het oude adres.
Ziggo is er mee bezig maar het is onduidelijk waarom het niet goed staat.
 
Terug
Bovenaan