Robert Koopman
Quality Member
- Berichten
- 17.370
- Internet
- Ziggo
- T-Mobile
- Digitale TV
- Ziggo
In het kader van het is niet altijd kommer en kwel bij een verhuizing
Verhuizing online doorgegeven, kon 3 dagen voor de verhuisdatum.
Kreeg direct een bevestiging en wat ik allemaal moest meenemen naar het nieuwe adres.
Op de dag zelf een mailtje gekregen dat het omzetten gelukt was en inderdaad!
Modem aansluiten en deze bleef gewoon in bridgemode staan en het was voor elkaar.
Je verwacht een hoop problemen maar dat was niet het geval!

Verhuizing online doorgegeven, kon 3 dagen voor de verhuisdatum.
Kreeg direct een bevestiging en wat ik allemaal moest meenemen naar het nieuwe adres.
Op de dag zelf een mailtje gekregen dat het omzetten gelukt was en inderdaad!
Modem aansluiten en deze bleef gewoon in bridgemode staan en het was voor elkaar.
Je verwacht een hoop problemen maar dat was niet het geval!