A
a.keuvelaar
Ik verhuis binnenkort van Ziggo gebied naar UPC gebied. Mijn eerdere ervaringen met UPC zijn niet om naar huis te schrijven. ZIGGO daarentegen bevalt me uitstekend, genoeg HD zenders, perfecte streaming met Netflix en 5 geactiveerde smartcards op 1 abonnement. Mijn vraag is misschien al gesteld maar: ik heb 2 humax boxen. De 5050 HD recorder en de 5200 interactieve HD recorder. Kunnen deze zonder meer gebruikt worden in het UPC gebied?
