C
chinchan
Wij zijn op 1-11-2010 verhuisd naar Obdam gemeente koggenland, ik had gebeld en een kopie van einde huur contract was voldoende.
Later bleek dat dit niet genoeg was en ik een kopie van inschrijving moet zenden,aangezien ik een operatie aan me knie heb gehad kon ik me niet direct inschrijven en dat is 25ste gebeurt.
Maar als ik een kopie inschrijving wil kost dat weer geld.
Hoe dan ook ik kom maar niet van upc af iedere keer willen ze wat anders hebben terwijl einde huurcontract genoeg moest zijn zei die medewerkster na overleg.
Ik wil dan ook graag dat ik nu van upc af ben aangezien ik nu al een maand teveel betaal.
Ze kunnen ook zien dat er niets meer actief staat vanaf 12-11-2010 toen was de sleutel overdracht.
Niemand wil wat doen zonder bewijs van de nieuwe gemeente en ik vraag me af mag dat dan ook wettelijk?
Later bleek dat dit niet genoeg was en ik een kopie van inschrijving moet zenden,aangezien ik een operatie aan me knie heb gehad kon ik me niet direct inschrijven en dat is 25ste gebeurt.
Maar als ik een kopie inschrijving wil kost dat weer geld.
Hoe dan ook ik kom maar niet van upc af iedere keer willen ze wat anders hebben terwijl einde huurcontract genoeg moest zijn zei die medewerkster na overleg.
Ik wil dan ook graag dat ik nu van upc af ben aangezien ik nu al een maand teveel betaal.
Ze kunnen ook zien dat er niets meer actief staat vanaf 12-11-2010 toen was de sleutel overdracht.
Niemand wil wat doen zonder bewijs van de nieuwe gemeente en ik vraag me af mag dat dan ook wettelijk?