• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Verhuizen buiten UPC gebied is een drama

  • Onderwerp starter Onderwerp starter chinchan
  • Startdatum Startdatum
C

chinchan

Wij zijn op 1-11-2010 verhuisd naar Obdam gemeente koggenland, ik had gebeld en een kopie van einde huur contract was voldoende.

Later bleek dat dit niet genoeg was en ik een kopie van inschrijving moet zenden,aangezien ik een operatie aan me knie heb gehad kon ik me niet direct inschrijven en dat is 25ste gebeurt.

Maar als ik een kopie inschrijving wil kost dat weer geld.

Hoe dan ook ik kom maar niet van upc af iedere keer willen ze wat anders hebben terwijl einde huurcontract genoeg moest zijn zei die medewerkster na overleg.

Ik wil dan ook graag dat ik nu van upc af ben aangezien ik nu al een maand teveel betaal.

Ze kunnen ook zien dat er niets meer actief staat vanaf 12-11-2010 toen was de sleutel overdracht.

Niemand wil wat doen zonder bewijs van de nieuwe gemeente en ik vraag me af mag dat dan ook wettelijk?
 
Het is mogelijk om je abonnement binnen de contractstermijn te beeindigen indien je buiten ons verzorgingsgebied gaat wonen. In dat geval vragen we je een bewijsstuk van de verhuizing buiten UPC-gebied en een begeleidende brief op te sturen.

Een kopie van einde huurcontract is geen bewijsstuk van verhuizing buiten ons verzorgingsgebied, dit is dan ook verkeerd gecommuniceerd door onze medewerker.

Een van de volgende bewijsstukken volstaat in dit geval:

- Kopie huur-/koopovereenkomst nieuwe woning;
- Kopie uittreksel van de Gemeentelijke Basis Administratie;
- Kopie van de inschrijving in de nieuwe gemeente;
- Kopie van de bevestigingsbrief van uitschrijving in verband met verhuizing naar buitenland (bij emigreren).

Bij dergelijke opzeggingen wordt de reguliere opzegtermijn van een maand gehanteerd, dus het is wel zaak zo snel mogelijk het bewijsstuk op te sturen.
 
Terug
Bovenaan