Verhuisdrama

Remy1974

Forum Gebruiker
Berichten
2
Wat een ongelofelijk drama! Wij zijn drie weken geleden verhuisd van Haarlem naar IJmuiden. Ruim op tijd aangegeven en keurig een mail "wij verhuizen met u mee".
Realiteit blijkt anders. Factuuradres is verhuisd. Installatieadres dus niet. Afgelopen drie weken ruim 20 uur aan de lijn gehangen met alle afdelingen maar er is dus geen één iemand die het even kan regelen. Nieuwe modems, mediabox, vele apparaten retour. Niet helpt.
Uiteindelijk afgelopen donderdag kwam het idee boven bij iemand om het huidige op de zeggen en een nieuw pakket aan te vragen. Gedaan. Geen track and trace code. In de bestellingen gekeken en jawel, wordt verzonden naar oud adres. Vandaag gebeld. Iemand opnieuw een een order aangemaakt en jawel weer naar oud adres. Nu is de instructie om te wachten op een track and trace code en deze snel bij postnl te wijzigen. Wat een hopeloos bedrijf. Als het werkt prima, maar bij dit is het een groot drama.
Nog steeds geen internet terwijl de kinderen online moeten werken en je de deur niet meer uit mag!
 
Je noodkreet heb ik ook even op de Ziggo Community neergezet.
Sterkte en snelle hulp toegewenst.
 
Dank. Ben normaal best tevreden over Ziggo maar dit is echt drama. Iets met oud UPC naar oud Ziggo. En ze willen wel een monteur sturen maar dat kan ook niet want die gaat dan naar het oude adres. Elke keer bellen maar er is er geen één die alles kan oplossen. Technische dienst, administratie, crossmove (oid), verkoop... Allemaal vinden het vervelend en doen vast hun best maar wat een log apparaat is dat Ziggo.
 
Wat een ontzettend waardeloze situatie, @Remy1974 :( Bij een verhuizing tussen voormalig UPC en (voormalig) Ziggo gebied komt er vaak net even iets meer kijken inderdaad. In bijna alle gevallen gaat dat goed, maar nu lijkt het erop dat alles wát mis kan gaan, ook mis gaat bij je.

Ik weet niet of je in de tussentijd ook op een andere manier contact met ons hebt gezocht en ook niet wat er op dit moment lopende is, maar ik duik hier uiteraard heel graag voor je in. Stuur me daarvoor een privébericht met je beide adresgegevens en huidige stand van zaken.

@KroontjesPen & @Cool1946, bedankt voor de heads-up! :-)
 
Wat een ongelofelijk drama! Wij zijn drie weken geleden verhuisd van Haarlem naar IJmuiden. Ruim op tijd aangegeven en keurig een mail "wij verhuizen met u mee".Wat een ongelofelijk drama! Wij zijn drie weken geleden verhuisd van Haarlem naar IJmuiden. Ruim op tijd aangegeven en keurig een mail "wij verhuizen met u mee".
Realiteit blijkt anders. Factuuradres is verhuisd. Installatieadres dus niet. Afgelopen drie weken ruim 20 uur aan de lijn gehangen met alle afdelingen maar er is dus geen één iemand die het even kan regelen. Nieuwe modems, mediabox, vele apparaten retour. Niet helpt.
Uiteindelijk afgelopen donderdag kwam het idee boven bij iemand om het huidige op de zeggen en een nieuw pakket aan te vragen. Gedaan. Geen track and trace code. In de bestellingen gekeken en jawel, wordt verzonden naar oud adres. Vandaag gebeld. Iemand opnieuw een een order aangemaakt en jawel weer naar oud adres. Nu is de instructie om te wachten op een track and trace code en deze snel bij postnl te wijzigen. Wat een hopeloos bedrijf. Als het werkt prima, maar bij dit is het een groot drama.
Nog steeds geen internet terwijl de kinderen online groot aanbod aan casinosites moeten werken en je de deur niet meer uit mag!
Per ongeluk zag ik je bericht op het forum. Ik las het en werd zelf boos van deze situatie. Echt veel bureaucratie. En dat voor slechts internet... Ik had een soortgelijke situatie, maar er was geen internet om andere redenen. Het heeft me twee weken gekost om het terug te krijgen. Dat was verschrikkelijk. Ik hoop dat alles snel is opgelost na dit bericht.
 
Ik hoop dat alles snel is opgelost na dit bericht.

Eigenlijk hoop ik dat het al een paar jaar geleden opgelost is, want anders is het wel een heel zielig verhaal.
 
Terug
Bovenaan