J
janwillem
LS,
ik ga in dec. 2009 verhuizen uit het UPC gebied. Ik heb een contract dat 01-03-2008 ingegaan is en betreft;
UPC Standaardpakket Radio/TV
UPC Internet
UPC Telefonie Standaard
UPC Digitale TV Royaal.
Ik vind het geen probleem als ik in maart 2009 het een en ander kwijt raak. Ik wil alleen graag weten hoe ik dit moet doen en wanneer!!
Ik heb de helpdesk gebeld maar krijg 3 verschillende antwoorden, dus dat schiet ook niet op
ik ga in dec. 2009 verhuizen uit het UPC gebied. Ik heb een contract dat 01-03-2008 ingegaan is en betreft;
UPC Standaardpakket Radio/TV
UPC Internet
UPC Telefonie Standaard
UPC Digitale TV Royaal.
Ik vind het geen probleem als ik in maart 2009 het een en ander kwijt raak. Ik wil alleen graag weten hoe ik dit moet doen en wanneer!!
Ik heb de helpdesk gebeld maar krijg 3 verschillende antwoorden, dus dat schiet ook niet op