• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Verhoging abonnementen (Beeindigen/Wijzigen mogelijk)

  • Onderwerp starter Onderwerp starter gekkedwaas
  • Startdatum Startdatum
G

gekkedwaas

Kreeg net een mail binnen van UPC intressant voor de mensen met een Op Maat Pakket.

Informatie over onze tarieven in 2010

Op 1 januari 2010 worden de tarieven voor verschillende diensten van UPC aangepast.
Voor u betekent dit dat het maandelijkse tarief van uw UPC Op Maat Pakket met € 1,- wordt verhoogd. Daarnaast wijzigen onze algemene voorwaarden, het tarief voor het Standaardpakket Radio/TV en enkele gesprekstarieven van de dienst Telefonie.

Meer informatie vindt u hier.

Wij hopen dat u ook in 2010 veel gemak en plezier beleeft aan de diensten van UPC en zullen er alles aan doen om u tot volle tevredenheid van dienst te zijn. Mocht u desondanks naar aanleiding van deze wijziging uw abonnement willen wijzigen of beëindigen, dan kunt u dit vóór 1 januari 2010 kosteloos doen.


Met vriendelijke groet
UPC Nederland
 
Klopt had ik ook al gehad. Alleen mijn totale verhoging is wel € 0,62 :o ;D (standaard + DTV) per maand! Ach prijzen gaan overal omhoog dus wat dat betreft hebben ze gelijk hoor.
 
Nou ze zeggen dat het bij mij ook 1 euro duurder wordt.
Alleen nog niet gevonden wat er nu duurder wordt.
Tevens zou het wel makkelijk zijn geweest om te vermelden welke algemene voorwaarden er wijzigen.
 
Weet iemand toevalig of dat betekent dat ik ook niet meer aan mijn jaarcontract vastzit?

Ik wil niet per se per 1 januari opzeggen, maar misschien wel eerder dan m'n huidige contract nog doorloopt. Weet iemand of door deze gewijzigde voorwaarden dat contract niet meer geldt?
 
Mocht u desondanks naar aanleiding van deze wijziging uw abonnement willen wijzigen of beëindigen, dan kunt u dit vóór 1 januari 2010 kosteloos doen.
Je kan dus opzeggen tot 1 januari.
 
Joey zei:
Nou ze zeggen dat het bij mij ook 1 euro duurder wordt.
Alleen nog niet gevonden wat er nu duurder wordt.
Tevens zou het wel makkelijk zijn geweest om te vermelden welke algemene voorwaarden er wijzigen.
Het gehele pakket gaat een euro omhoog en in de meeste gemeentes gaat ook het standaardpakket 10 cent omhoog. In sommige wat meer etc. etc.

Ik moet eens kijken wat ik ga doen. Mogelijk hou ik het voor gezien bij UPC
 
Ik heb er geen moeite mee 1 euro verhoging per maand maar dan moeten ze eerst zorgen dat mijn upload goed is.

Dussss eerst de dienst goed leveren dan een jaarlijkse verhoging
 
nformatie over onze tarieven in 2010

Geachte heer, mevrouw,

In het afgelopen jaar hebben wij aanzienlijk geïnvesteerd in ons netwerk en onze dienstverlening. Hierdoor kunnen wij u bijvoorbeeld nu én in de toekomst nog betrouwbaarder internet en nog hogere internetsnelheden aanbieden. Ook is bellen via de kabel zeker zo betrouwbaar als bellen met een vaste lijn én voordelig. Daarnaast hebben wij het aanbod aan On Demand-diensten en digitale tv-zenders aanmerkelijk uitgebreid. Disney Channel, FOXlife, RTL Lounge en diverse lokale en regionale zenders zijn nieuw te ontvangen met een haarscherp beeld en geluid.

=======================================

yeah right en hoeveel zenders zijn er wel niet weggegaan of achter een duur pakket gestopt (zoals TMF Dance en ESPN America?)

Geldwolven bij UPC
 
Twik zei:
nformatie over onze tarieven in 2010



yeah right en hoeveel zenders zijn er wel niet weggegaan of achter een duur pakket gestopt (zoals TMF Dance?)

Geldwolven bij UPC

dat dus...
 
Terug
Bovenaan