G
gekkedwaas
Kreeg net een mail binnen van UPC intressant voor de mensen met een Op Maat Pakket.
Informatie over onze tarieven in 2010
Op 1 januari 2010 worden de tarieven voor verschillende diensten van UPC aangepast.
Voor u betekent dit dat het maandelijkse tarief van uw UPC Op Maat Pakket met € 1,- wordt verhoogd. Daarnaast wijzigen onze algemene voorwaarden, het tarief voor het Standaardpakket Radio/TV en enkele gesprekstarieven van de dienst Telefonie.
Meer informatie vindt u hier.
Wij hopen dat u ook in 2010 veel gemak en plezier beleeft aan de diensten van UPC en zullen er alles aan doen om u tot volle tevredenheid van dienst te zijn. Mocht u desondanks naar aanleiding van deze wijziging uw abonnement willen wijzigen of beëindigen, dan kunt u dit vóór 1 januari 2010 kosteloos doen.
Met vriendelijke groet
UPC Nederland
Informatie over onze tarieven in 2010
Op 1 januari 2010 worden de tarieven voor verschillende diensten van UPC aangepast.
Voor u betekent dit dat het maandelijkse tarief van uw UPC Op Maat Pakket met € 1,- wordt verhoogd. Daarnaast wijzigen onze algemene voorwaarden, het tarief voor het Standaardpakket Radio/TV en enkele gesprekstarieven van de dienst Telefonie.
Meer informatie vindt u hier.
Wij hopen dat u ook in 2010 veel gemak en plezier beleeft aan de diensten van UPC en zullen er alles aan doen om u tot volle tevredenheid van dienst te zijn. Mocht u desondanks naar aanleiding van deze wijziging uw abonnement willen wijzigen of beëindigen, dan kunt u dit vóór 1 januari 2010 kosteloos doen.
Met vriendelijke groet
UPC Nederland
(standaard + DTV) per maand! Ach prijzen gaan overal omhoog dus wat dat betreft hebben ze gelijk hoor.