H
hendrikx104
Goedemorgen, sinds 4 september heb ik een alles in 1 plus pakket. Na een dag of twee hield de telefoon ermee op. Ik heb meerdere malen met Ziggo gebeld om dit probleem te verhelpen, uiteraard met mijn mobiele telefoon. Mijn vraag is of iemand ervaring heeft met het terugvragen van gemaakte kosten en hoe ik dit het beste kan aanpakken. Het totaalbedrag loopt al richting 150 euro.
Ps het probleem is nog steeds niet verholpen.
Ps het probleem is nog steeds niet verholpen.