D
denenray
hoi allemaal,
ik ben erg dom geweest, een paar maanden geleden had ik gegevens bij internetbrowser 192.168.192xx om in te loggen (admin en admin) veranderd en kan nergens papier vinden waar ik het opgeschreven had. Hoe kan ik inloggen, nergens staat er vergeten wachtwoord of zo....
Wie o wie kan mij uitleggen.....
ik ben erg dom geweest, een paar maanden geleden had ik gegevens bij internetbrowser 192.168.192xx om in te loggen (admin en admin) veranderd en kan nergens papier vinden waar ik het opgeschreven had. Hoe kan ik inloggen, nergens staat er vergeten wachtwoord of zo....
Wie o wie kan mij uitleggen.....
