G
Gronaldo
Sinds de H2 upgrade raak ik regelmatig opnames kwijt. Ik merk dat dit onder de volgende gevallen gebeurt;
- Na spanningsloos moeten maken van box, na vastloper of gewoon geen reactie meer (bv bij wissen programma van disk, box geeft aan dat er gewacht moet worden, maar komt niet meer uit deze status)
- Na programma te hebben bekeken en deze gewoon op de box te laten staan. Na verloop van tijd is programma weg. (of zou dit een feature moeten zijn (auto-cleun-up of zo??) Heb dit eerder nooit gehad. Remedie is waarschijnlijk opname beveiligen?
Ik ben door dit gedoe al de nodige opnames kwijtgeraakt die ik toch graag had willen zien
- Na spanningsloos moeten maken van box, na vastloper of gewoon geen reactie meer (bv bij wissen programma van disk, box geeft aan dat er gewacht moet worden, maar komt niet meer uit deze status)
- Na programma te hebben bekeken en deze gewoon op de box te laten staan. Na verloop van tijd is programma weg. (of zou dit een feature moeten zijn (auto-cleun-up of zo??) Heb dit eerder nooit gehad. Remedie is waarschijnlijk opname beveiligen?
Ik ben door dit gedoe al de nodige opnames kwijtgeraakt die ik toch graag had willen zien
