• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Verdwijnen opnamen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Gronaldo
  • Startdatum Startdatum
G

Gronaldo

Sinds de H2 upgrade raak ik regelmatig opnames kwijt. Ik merk dat dit onder de volgende gevallen gebeurt;
- Na spanningsloos moeten maken van box, na vastloper of gewoon geen reactie meer (bv bij wissen programma van disk, box geeft aan dat er gewacht moet worden, maar komt niet meer uit deze status)

- Na programma te hebben bekeken en deze gewoon op de box te laten staan. Na verloop van tijd is programma weg. (of zou dit een feature moeten zijn (auto-cleun-up of zo??) Heb dit eerder nooit gehad. Remedie is waarschijnlijk opname beveiligen?

Ik ben door dit gedoe al de nodige opnames kwijtgeraakt die ik toch graag had willen zien >:(
 
Het is een standaard feature, maar ik dacht dat je die zelf aan moet zetten. Hij heeft een voorkeur voor opnames die je al bekeken hebt.
 
weer wat nieuws nu. Alle programma's weg die zijn opgenomen. Staan wel in menu, maar als je op afspelen drukt staat er "u heeft niets opgenomen"!!!!! Leuk hoor, denk je alles opgenomen te hebben, kan je het niet bekijken.
 
Heb ik ook gehad, maar na het weer uit en aan zetten en het nog een keer proberen deed hij het weer.
 
Terug
Bovenaan