V
Vbreur
Sinds gisteren heb ik een officiële WCD en daarvoor had ik een 3-splitter met alleen voor de kabelmodem een versterker op de binnenkomende kabel geplaatst. Internet, telefonie en dig. tv werkte naar behoren. Nu heb ik de verdeelversterker op de WCD gezet met een aparte kabel naar de mediabox en een aparte kabel naar de kabelmodem. Als ik de versterker uitzet (geen stroom) dan heb ik een optimaal signaal voor de mediabox, maar geen internet. Zet ik de versterker aan dan heb ik wel internet, maar is mijn signaal op de mediabox weer slecht. Zou dit dan juist een te sterk signaal zijn ?
Mijn kabelmodem staat ongeveer 8 meter bij de wcd vandaan en werkt al 9 jaar op deze manier.
De kabelmodem verplaatsen naar de wcd is erg omslachtig ivm wegwerken van de netwerkkabel.
Wie heeft een oplossing ?
Mvg, Vincent
Mijn kabelmodem staat ongeveer 8 meter bij de wcd vandaan en werkt al 9 jaar op deze manier.
De kabelmodem verplaatsen naar de wcd is erg omslachtig ivm wegwerken van de netwerkkabel.
Wie heeft een oplossing ?
Mvg, Vincent


