- Berichten
- 370
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Nu de 2e dag Ziggo mobiel n ik heb al de helft van mijn data verbruikt zie dat er telkens 4 mb of 5mb(of zoiets) word afgeschreven. als ik inloge op mijn mobiel internet.
Ook de melding die ik krijg over het LTE gebeuren.. is vreemd maar het blijkt dat ik in mijn woning geen 4G heb. Mijn zoon die bij een andere provider zit heeft dit wel hier binnen.dus heb ondanks mijn 4G (LTE) bundel alleen 3G tot mijn beschikking.
AL met al valt het me tegen het Ziggo Mobiel internet me tegen (maar wie weet veranderd dit nog)
gelukkig ben ik wel zeer tevreden met de andere producten van Ziggo, dat mag ook vermeld worden
Ook de melding die ik krijg over het LTE gebeuren.. is vreemd maar het blijkt dat ik in mijn woning geen 4G heb. Mijn zoon die bij een andere provider zit heeft dit wel hier binnen.dus heb ondanks mijn 4G (LTE) bundel alleen 3G tot mijn beschikking.
AL met al valt het me tegen het Ziggo Mobiel internet me tegen (maar wie weet veranderd dit nog)
gelukkig ben ik wel zeer tevreden met de andere producten van Ziggo, dat mag ook vermeld worden

Anyhoe, je gebruikt toch ook niet je vaste telefoon (basisabonnement) als je nog 200 minuten open hebt staan op je mobiel?
Bellen via de vaste telefoon is voor mij gratis en onbeperkt, via de mobiel kan je eveneens over je bundel heen gaan, dus geen voordeel om thuis mobiel te bellen.