• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

verbindingsprobleem met www.antagonist.nl via UPC-netwerk (regio Eindhoven)

  • Onderwerp starter Onderwerp starter rgerbranda
  • Startdatum Startdatum
R

rgerbranda

Als ik thuis zit en gebruik maak van mijn UPC-aansluiting, dan heb ik moeite om webpagina op servers van www.antagonist.nl te openen. Onze site is daar gehost en ik probeer die bij te werken. Echter het is time-out na time-out. In Firefox terminologie: De wachttijd voor de verbinding is verstreken.

Via andere internetaansluitingen, bijvoorbeeld die van mijn werk, loopt de verbinding wel goed.

Waar kan dit aan liggen?

Groet,
Remko
 
Hier ook geen enkel probleem. Ook ik heb m'n site daar gehost en dat werkt probleemloos.
 
Dank voor jullie reacties. Ik heb de oorzaak inmiddels gevonden. Mijn NetGear router (WGR614) ligt dwars.

Als ik mijn iMac rechtstreeks op het kabelmodem aansluiten, dan werkt het soepel en vlot.

Nu nog zien te achterhalen waarom de NetGear router dwarsligt. Dan kan ik tenminste mijn thuisnetwerkje weer in gebruiker nemen.

Groet,
Remko
 
Terug
Bovenaan