R
rgerbranda
Als ik thuis zit en gebruik maak van mijn UPC-aansluiting, dan heb ik moeite om webpagina op servers van www.antagonist.nl te openen. Onze site is daar gehost en ik probeer die bij te werken. Echter het is time-out na time-out. In Firefox terminologie: De wachttijd voor de verbinding is verstreken.
Via andere internetaansluitingen, bijvoorbeeld die van mijn werk, loopt de verbinding wel goed.
Waar kan dit aan liggen?
Groet,
Remko
Via andere internetaansluitingen, bijvoorbeeld die van mijn werk, loopt de verbinding wel goed.
Waar kan dit aan liggen?
Groet,
Remko