picaan
Forum Gebruiker
- Berichten
- 250
Een week geleden kreeg ik last van dat mijn verbinding steeds weg viel, na mijn modem opnieuw te resetten had ik soms wel en soms geen internet.
Na een aantal malen gebeld te hebben met de helpdesk kreeg ik te horen dat de verbinding prima was en dat het bij mij moest liggen.
Ik hab daarna de kabels van mij modem naar mijn pc opnieuw gelegd en even dacht ik daarna van het probleem af te zijn.
Maar na 2 dagen weer hetzelfde probleem, dus maar weer bellen met de helpdesk.
Dit keer heb ik gezegt dat ze maar een monteur langs moesten sturen.
Daarbij vertelden ze me wel dat als het aan mijn kant lag ik dat dan moest gaan betalen.
Ok, dat moest dan maar, want hier werd ik ook gek van.
Vandaag zou ik dus die afspraak hebben, totdat ik mij bedacht, laat ik het kabeltje tussen de wandcontactdoos en de modem eens vernieuwen.
En ja hoor, probleem opgelost. Nu snap ik alleen niet dat hun dat dan niet zien.
Meer mensen die dit probleem hebben gehad??
Marvin
Na een aantal malen gebeld te hebben met de helpdesk kreeg ik te horen dat de verbinding prima was en dat het bij mij moest liggen.
Ik hab daarna de kabels van mij modem naar mijn pc opnieuw gelegd en even dacht ik daarna van het probleem af te zijn.
Maar na 2 dagen weer hetzelfde probleem, dus maar weer bellen met de helpdesk.
Dit keer heb ik gezegt dat ze maar een monteur langs moesten sturen.
Daarbij vertelden ze me wel dat als het aan mijn kant lag ik dat dan moest gaan betalen.
Ok, dat moest dan maar, want hier werd ik ook gek van.
Vandaag zou ik dus die afspraak hebben, totdat ik mij bedacht, laat ik het kabeltje tussen de wandcontactdoos en de modem eens vernieuwen.
En ja hoor, probleem opgelost. Nu snap ik alleen niet dat hun dat dan niet zien.
Meer mensen die dit probleem hebben gehad??
Marvin