M
Martin 1.8 20V
Beste mensen,
Mijn buurman heeft al een tijdje het probleem dat wanneer hij met de laptop zit te pokeren, telkens de verbinding even wegvalt. Melding `lost connection` en klikt dan op opnieuw verbinden en het gaat weer een aantal minuten goed waarna de verbinding weer wegvalt. Zo gaat dit dan de hele avond door. Dit gebeurd tijdens het pokeren via Partypoker.
Ook gaat het laden van filmpjes op bijv. Youtube tergend langzaam en is hij constant aan het bufferen.
Speedtest haalt ie met gemak 20 mb/3mb up/down. Signaal is 100%. Laptop is ook 100% ok.
Iemand een idee wat hier de oorzaak van kan zijn?
Mijn buurman heeft al een tijdje het probleem dat wanneer hij met de laptop zit te pokeren, telkens de verbinding even wegvalt. Melding `lost connection` en klikt dan op opnieuw verbinden en het gaat weer een aantal minuten goed waarna de verbinding weer wegvalt. Zo gaat dit dan de hele avond door. Dit gebeurd tijdens het pokeren via Partypoker.
Ook gaat het laden van filmpjes op bijv. Youtube tergend langzaam en is hij constant aan het bufferen.
Speedtest haalt ie met gemak 20 mb/3mb up/down. Signaal is 100%. Laptop is ook 100% ok.
Iemand een idee wat hier de oorzaak van kan zijn?