• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Verbinding valt steeds weg

Status
Niet open voor verdere reacties.
K

kaasie10

goeiedag,

Hier in huis hebben we problemen met de verbinding.
We hebben Ziggo alles-in-één extra.

De verbinding valt na verloop van tijd weg, dit betreft niet alleen de wifi maar ook de lan verbinding.

De wifi problemen vallen het meest op wanneer we op de tv via netflix een serie of film willen kijken. Na ongeveer een uur valt dan de wifi verbinding weg en vervolgens na het opnieuw verbinden valt de verbinding steeds vaker weg. Dus de eerste keer na een uur ongeveer en vervolgens ongeveer om het kwartier.

De Lan problemen vallen op wanneer ik aan het gamen ben. Ik speel dan bijvoorbeeld Call of Duty, maar ook met andere games over het netwerk.
Ik krijg dan vaak de melding connection interrupt. Ik heb mijn pc zelf samengesteld en daar is niks mis mee, vervolgens de ethernet kabel vervangen voor een cat6 extra shielded kabel maar ook dit heeft niet geholpen, heb dit nu een aantal keer gedaan. (ik ben it'er)

Ik probeer hier zo goed mogelijk de opstelling te schetsen.

:::::::::::::

In de meterkast op de begane grond
- Cisco epc3825 modem router van ziggo

De TV op de begane grond
- Samsung UE40F7000SL

De wifi router op verdieping 1
- TP link n600 WIFI router

Mijn PC op verdieping 2
- LG 24 L 24EA53VQ-P
- D3 8GB 1600-999 XMP Beast K2 KHX
- MSI Z87-G45 Gaming Z87 RG SA
- SSD 120GB 500/525 KC300 7mm SA3 KIN
- Tt Overseer RX-I bk ATX
- be quiet! Straight P. E9 CM 680W ATX23
- Int Core i5-4570 3200 1150 BOX
- MSI 2GB D5 X R9 270 Gaming R

Ik hoop het een beetje goed geschetst te hebben,
en hoop vooral op een aantal tips van jullie kant.

Alvast bedankt,

Pascal
 
Wegvallende wifi wordt vaak veroorzaakt door storingen (wifi signalen) van buitenaf.
Als je LAN verbinding wegvalt kan
- Het de kabel of netwerkkaart zijn
- De software op de PC
- De router
- Het modem

De router kan b.v. het aantal connecties niet meer aan.
Of het modem heeft storingen m.b.t. de signaalkwaliteit (timeouts).
 
Of gewoon ziggo

Gezien de topics met wegvallende verbindingen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan