E
e-dog
Hallo,
Ik heb sinds een jaartje geleden een Ubee EVW321B en ze heeft het perfect gedaan tot eergisteren. Om de x minuten valt de verbinding weg en/of restart de modem uit zichzelf. Als ik dan een kijkje neem op 192.168.178.1 zie ik een rood kruisje bij RF signaal upstream en verder zie ik geen WAN IP adres totdat het zichzelf een paar minuten later weer heeft hersteld.
Ik weet niet of dit een aanwijzing is maar het is me opgevallen dat er veel T3 time-outs bij komen bij ieder verbinding verlies (50-100 per cyclus). Ik heb contact proberen op te nemen met de helpdesk via FaceBook maar dat gaat veel en veel en veel te langzaam (1 antwoord per dag) dus heb ik besloten het hier maar eens te proberen :-)
Ik heb op google het een en ander gelezen over dat dit vaker is voorgekomen en dat het dan vaak aan de signaalsterkte/storing ligt maar aangezien ik geen idee heb hoe alles precies in elkaar zit plaats ik de info maar hier:
:
Modem Info:
Enige ideeën?
Alternatieve Info:
Ik heb alle routine dingen als UpNp uitzetten, modem resetten, fabrieksinstellingen herstellen, kabels unplugged, checken en schoonmaken etc. al gedaan maar niets helpt.
IT--
Ik heb sinds een jaartje geleden een Ubee EVW321B en ze heeft het perfect gedaan tot eergisteren. Om de x minuten valt de verbinding weg en/of restart de modem uit zichzelf. Als ik dan een kijkje neem op 192.168.178.1 zie ik een rood kruisje bij RF signaal upstream en verder zie ik geen WAN IP adres totdat het zichzelf een paar minuten later weer heeft hersteld.

Ik weet niet of dit een aanwijzing is maar het is me opgevallen dat er veel T3 time-outs bij komen bij ieder verbinding verlies (50-100 per cyclus). Ik heb contact proberen op te nemen met de helpdesk via FaceBook maar dat gaat veel en veel en veel te langzaam (1 antwoord per dag) dus heb ik besloten het hier maar eens te proberen :-)
Ik heb op google het een en ander gelezen over dat dit vaker is voorgekomen en dat het dan vaak aan de signaalsterkte/storing ligt maar aangezien ik geen idee heb hoe alles precies in elkaar zit plaats ik de info maar hier:

Modem Info:

Enige ideeën?
Alternatieve Info:
Ik heb alle routine dingen als UpNp uitzetten, modem resetten, fabrieksinstellingen herstellen, kabels unplugged, checken en schoonmaken etc. al gedaan maar niets helpt.
IT--
Laatst bewerkt door een moderator: